Факти
Міжнародний PR-фестиваль-2021: «нова нормальність» індустрії комунікацій

Міжнародний PR-фестиваль-2021: «нова нормальність» індустрії комунікацій

Аліна Дронова, спеціально для «ФАКТІВ»

12.04.2021 18:15

Оргкомітет XIX Міжнародного PR-фестивалю, який пройде під девізом «Прекрасний новий світ!», оприлюднив детальну програму із зазначенням списку спікерів і тем їх виступів.

«Ключова ідея програми фестивалю-2021 — показати „нову нормальність“ індустрії комунікацій з усіма можливостями, які відкриваються завдяки їй, виникаючими через неї ризиками для бізнесу. Особливістю нашого форуму завжди була багатогранність і бажання досліджувати не тільки нашу індустрію, а й суміжні смислові території. Думаю, ми, як завжди, чудово з нею впоралися», — повідомила голова оргкомітету, віце-президент Української PR-ліги, доктор економічних наук, Олена Дерев'янко.

За багаторічною традицією форум відкриє keynotе speech Олени Дерев'янко «Панденоміка і управління репутацією».

Потім передбачено виступ спеціального гостя Міжнародного PR-фестивалю — відомого українського бізнес-лідера, екс-СЕО Carlsberg Ukraine і «Київстар», нині члена наглядової ради «Фармак» Петра Чернишова, який розповість про досвід особистого брендингу та про репутаційний менеджмент з позиції топа.

Тематичний блок «Новий світ навколо нас» присвячений технологічним рішенням, які розширюють спектр PR-інструментів, але при цьому часто розмивають кордони реальності і віртуальності. Зокрема, чи дійсно deep fakes — це вирок звичних методів документування суспільного життя, в форматі панельної дискусії обговорять юрист у сфері медійного права ЦЕДЕМ Єлизавета Алексіюк, директор з управління репутацією групи компаній «Нова пошта» PR-профі Олена Плахова, прес-секретар «ПриватБанку» Олег Серга, і Founder в Jumperound games Віталій Ткач.

Про те, як під впливом нових технологій еволюціонує рекламний креатив, розповість Marketing Design Lead в Reface Кир Марчишин. Після чого слово візьмуть практики корпоративного сектора — заступник голови «Епіцентру» з реклами, маркетингу, PR & ЗМІ Ірина Шинкаренко та тренер за напрямками YouТube і відеомейкінга «Цитрус Академії» Микола Куліна. Вони поділяться своїми успішними кейсами SMM-проектів в Instagram, YouТube і ТikTok.

Денну частину фестивалю «Відтінки репутації» відкриє ще один special guest — Діана Глостер. Популярний блогер, актриса і співачка поділиться інформацією про те, за якими критеріями інфлюенсери вибирають собі партнерів для колаборацій.

Потім про роботу з контекстом, інфополе, про можливості ньюсджекінга розповість шеф агентства Bickerstaff.826 і екс-senior artdir Banda Ілля Ануфрієнко.

Питання вічно актуального для нашої країни GR висвітлить у своєму виступі керівник департаменту комунікацій, PR і GR агрохолдингу Kernel Оксана Коваль.

Інсайти про те, як правильно організувати внутрішні комунікації в умовах пандемії і супутніх психовірусів представить керівник профільного підрозділу Smart Holding Світлана Сурова.

Як знайти спільну мову зі спільнотами цільових стейкхолдерів, навчить директор з маркетингу Peugeot Citroen Ukraine Андрій Чабанов.

Про секрети просування проривної продуктової інновації на прикладі культового бренду IQOS розповість керівник відділу Philip Morris з залучення талантів Олена Харкан.

І підсумує «Відтінки репутації» директор з маркетингу ЮФ «Астерс» Вікторія Єсауленко з мотивуючим спічем про важливість емоційного інтелекту для якості життя PR-профі на «віддаленні».

Заключний тематичний блок «Проблески дня прийдешнього» присвячений ще більш тонким нюансам PR-роботи. Тут розмова піде про те, як комерційні бренди можуть поліпшити свою телепредставленность, — з такою темою виступить Chief Reputation Officer медіагрупи StarLightMedia Катерина Надточій, а співзасновник Big Bangers Ксенія Сергєєва розповість про особливості digital-копірайтингу.

AIR Producing COO в AIR Media-Tech CEE Семен Кременюк розкриє секрети протидії хейтерам у соціальних мережах. А операційний директор YES Анна Лайкова, в портфоліо якої безліч найпрестижніших міжнародних форумів, підкаже, як зробити, щоб онлайн-івенти надихали учасників, а не втомлювали їх.

Увечері ж на гостей фестивалю чекає кульмінаційна точка свята — урочиста церемонія вшанування переможців VII Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні активісти». Країна знову дізнається компанії з кращими системами репутаційного менеджменту та PR-командами: їх лідери вийдуть на червону доріжку, отримають на сцені свої нагороди. Колеги і гості PR-фестивалю піднімуть традиційний келих іскристого напою за «репутаційних активістів-2021».

Нагадаємо, що XIX Міжнародний PR-фестиваль буде проводитися в гібридному форматі — офлайн-івент і онлайн-стрім. Зареєструватися можна за посиланням: http://pr-festival.com.ua/ru/conditions.

Планова дата проведення Міжнародного PR-фестивалю в 2021 році — 22 квітня в Premier Palace (Київ), проте організатори не виключають, що через карантинні обмеження можливе перенесення.

«У будь-якому випадку наша мета — офлайн і кайфова тусовка з інтелектуальним навантаженням!» — написала Олена Дерев'янко в своєму фейсбуці.