Який коньяк б'є рекорди за кількістю повторних покупок?
Восени минулого року на полицях українських магазинів з'явився новий коньяк «Довбуш Карпатський». Виробники, затамувавши подих, чекали результатів перших продажів і відгуків споживачів. І ось, за два місяці, незалежне дослідження компанії «Інмарк» дaло довгоочікувану відповідь на питання: чи запалив «Довбуш» вогонь в душах українців? 73% з опитаних повертаються до магазина, щоб купити коньяк «Довбуш Карпатський» знову.
Анатолій Грищенко, покупець коньяку «Довбуш Карпатський»: «Я завжди намагаюся куштувати новинки, іноді можна наштовхнутися на щось дуже цікаве, так і з „Довбушем“ вийшло. В першу чергу привернула увагу сама пляшка, ну, і назва — відразу зрозуміло, що коньяк наш, український. Я і взяв спробувати. Описати? Як на мене, за нього не буде соромно в гідній компанії і він підходить для більшості ситуацій і приводів. У нього дуже приємний аромат, багатий смак. Він м'який і легкий сам по собі. А ще ціна приємна, бо складно знайти гідний коньяк за прийнятною ціною. Тому і беру його вже не перший раз».
Подібні відгуки повинні особливо гріти душу творців продукту, адже задумка виробників не обмежувалася завданням забезпечити продукт українською айдентикою. «Довбуш Карпатський» мав бути і став істинно українським коньяком, створеним українцями для українців, яким можна пишатися, тим паче на користь цього факту свідчать вражаючі цифри дослідження.
Костянтин Корж, керівник проекту, соціолог компанії «Інмарк»: «Ми опитали 1012 споживачів по всій Україні, респондентами стали люди, які обирали „Довбуш Карпатський“ біля полиці в магазині. Так як продукт новий, ми в першу чергу хотіли дізнатися, звідки про нього дізналися і що вплинуло на те, що покупець обрав цей коньяк. 73% з опитаних сказали, що вже купували „Довбуш“ і прийшли за покупкою знов. А це виводить на перший план якість і смак самого продукту, а не тільки маркетинговий антураж. Мушу визнати: хоча ми проводимо подібні дослідження не перший рік, подібний результат доводить, що продукт, як і обіцяє слоган, запалив вогонь в душах споживачів».
Будемо сподіватися, цей вогонь продовжить палати й надалі, адже виробники дійсно постаралися виділити свій продукт, наділивши його багатьма особливостями і унікальними перевагами.
Олексій Козаченко, головний технолог ТМ «Довбуш Карпатський»: «Коньяк „Довбуш“ створений за нашою особливою, карпатською рецептурою, а в його виробництві використані найкращі спирти виключно з українського винограду. Крім цього, витримується наш „Довбуш“ в бочках, вироблених українськими бондарями з могутнього карпатського дуба за класичною технологією».
З огляду на те, що продукт «зайшов» споживачеві і попит продовжує рости, виробник обіцяє поповнити колекцію ще однією позицією. Всіх таємниць поки не розкривають, але обіцяють здивувати і порадувати ще більше. Нагадаємо, що поки лінійка коньяків «Довбуш Карпатський» включає 2 найменування: трьох і п'яти років витримки.
2460Читайте нас в Facebook