ПОИСК
Шоу-бізнес

Життя за неї віддав би: відомий продюсер зізнався в коханні Могилевської

17:56 16 березня 2021
Наталя Могилевська і Олександр Ягольник

Продюсер Олександр Ягольник поділився спогадами про бурхливий роман з Наталкою Могилевською. Він розповів, як закрутилися їх стосунки і чому вони розлучилися.

За словами Ягольника, вони закохалися одне в одного з першого погляду. Разом вони домоглися успіху, працювали і були щасливою парою. У той період популярність Наталії стрімко набирала обертів. Наталя була для Олександрою коханою жінкою, музою, співачкою.

«Я віддавав все, ось все, що у мене було. Якби потрібно було віддати життя, я б віддав життя, не замислюючись, настільки я любив. У нас було все, що можна згадувати зі словом „Вау“. Коли пісня „Ла-ла-ла“ зазвучала просто з кожної звукової точки, яка була тільки в Києві. Ось тоді прийшла слава і великі гроші», — сказав Ягольник в інтерв'ю ЖВЛ.

Але заробляти на коханій, запевняє, навіть і не думав. Він мріяв побудувати з Могилевською сім'ю, купив обручку і хотів зробити пропозицію. Але розмова закоханих повернула в інше русло.

«Коли Наталя сказала:» Ти ж мене любив і пісні писав, тому що ти мене любив «. Я сказав: „Так“. „Ну, а що ж ти питаєш про гроші ?!“. Я пішов від неї і викинув цю обручку по дорозі додому в озеро. Я зрозумів, що, напевно, я ніколи не знав цю людину», — здивував зізнанням Ягольник.

Продюсер каже, що довго приходив до тями після розриву, не міг забити співачку. І зараз він сподівається попрацювати з Могилевською.

«У мене є для Наташі спеціально написаний альбом. Але, на жаль, Наташа по-іншому бачить світ. І поки що творчого контакту у нас немає», — поділився Ягольник.

Нагадаємо, Наталія Могилевська інтригує неоднозначними натяками про коханого. Їй приписують роман з відомим бізнесменом.

1340

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.