ПОИСК
Шоу-бізнес

Хіт Моргенштерна пробив дно: в РФ школярки знімають вульгарні тіктокі біля мам, а ті навіть не здогадуються

8:32 20 березня 2021
Моргенштерн

Репер, а за сумісництвом «директор по роботі з молоддю» великого російського банку, 23-річний Алішер Валєєв (Моргенштерн) порадував фанатів своєї творчості, випустивши на минулому тижні разом з Yung Trappa пісню «Рожеве вино — 2».

Трек моментально розлетівся по соцмережах, при цьому дорослі навіть не почали бити на сполох, хоча варто було. Про це в Facebook написав відомий московський СММщік Вася Богданов.

Партія Моргенштерна зі скандальним хуком «Це так, так, це так, смоктати — це талант» миттю стала вірусною в TikTok.

Дівчата з середньої і старшої школи почали знімати відео, влаштувавши своєрідний флешмоб. Через рядки «Дитинко, роби це, нібито не бачить мама» деякі дівчатка навіть станцювали поруч з мамами, які навряд чи розуміли, що насправді відбувається перед камерою.

А в коментарях їх підтримують однокласниці, називаючи крутими і класними.

Користувачів мережі обурив і трек Моргенштерна, і його поведінка в цілому. Особливу іронію ситуації додає той факт, що призначений банком «директор по роботі з молоддю» в пісні дає оригінальну пораду в сфері фінансів: «Якщо хочеш бути багатим — починай смоктати».

Але знайшлися і ті, хто не побачив у тому, що відбувається, трагедії. Ці коментатори заступилися не за репера, а за дівчаток, яким просто захотілося подуріти. Вони вважають, що сприймати молодіжну культуру як пропаганду хворих цінностей просто нерозумно.

Нагадаємо, нещодавно шоумен Гарік Харламов уїдливо висміяв Моргенштерна та його поведінку на передачі «Давай одружимося», де репер «мавпячими» криками та кривляннями супроводжує процес знайомства однією з пар.

Фото facebook Вася Богданов

1428

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.