- 16:05 Оригінальний сніданок від Пави: готується за 10 хвилин, а виглядає на всі 100!
- 15:43 Це лише початок: Трамп заявив про знищення ядерних центрів Ірану
- 15:37 Співбесіди з претендентами на посаду директора БЕБ: міжнародні експерти приголомшені «доброчесністю» кандидатів з НАБУ
- 15:21 Він це усвідомить лише у разі краху: американський генерал переконаний у поразці путіна
- 15:19 Останнє санкційне попередження: хто наступний у черзі після Дмитрука й Ряшина?
- 14:53 Забудете про шкідників та хвороби: простий та ефективний спосіб захистити полуницю на грядці
- 14:52 Відчай і втома: зірки відреагували на чергову російську комбіновану атаку по Києву
- 14:23 Трамп послав потужний сигнал Китаю та росії — ЗМІ
- 14:17 Близнюкам не бажано влазити у борги, а у Терезів та Левів можливий несподіваний бонус: фінансовий гороскоп на тиждень 23 — 29 червня
- 14:03 Санкції в Україні замінили правосуддя: французькі ЗМІ
- 13:36 У Польщі бомж викрав українку і кілька днів з неї знущався
- 13:22 «Зрадили дипломатію»: в Ірані заявили про відповідь на удар США
«Бізнес, який викачує надра України, повинен платити за ринковими ставками», — експерт

Підвищення тарифу на перевалку руди на 30% не стане збитковим для великих гравців ринку, оскільки з урахуванням істотного подорожчання ЗРС на світовому ринку її виробники отримують надприбутки. Таку думку висловив експерт транспортної галузі Олександр Захаров, коментуючи підняття портами вартості перевалки залізорудних вантажів до ринкового рівня.
«Скільки у нас коштує тонна руди? Близько 200 доларів. Перевалка — $ 5,20 за тонну. А для „Метінвесту“ — $ 3,40. Якщо підняти на 30% - буде трохи більше 4,5 долара за тонну. Наскільки це суттєво для виробників ЗРС при тому, що зараз вони отримують надприбутки в зв'язку з підвищеним попитом і ціною на руду в світі? Не суттєво. І те, що вони зараз заявляють, що все завалиться, будуть якісь збитки — неправда це все … Вони викачують надра України і перевалюють їх в Китай, заробляючи мільярди», — заявив експерт.
На його думку, порти мають повне право підвищувати ставки на перевалку залізної руди, оскільки це підвищить їхню рентабельність і модернізацію. Захаров також назвав маніпулятивними заяви експертів, які вважають, що ситуація з підвищенням тарифу нібито призведе до відмови від діючих контрактів, падіння доходів самих портів та інших транспортних сфер, включаючи УЗ; до повної здачі позицій на світовому ринку іноземним конкурентам.
Засновниця «Ліги антітраста», ексдержуповноважена Антимонопольного комітету України Агия Загребельського, зазначила, що рішення українських портів підняти тарифи на перевалку залізної руди пов'язані з економічними показниками і не носять ознак змови проти основних гравців ринку.
Нагадаємо, ВР вже вивчає проєкт закону про впровадження прогресивної шкали оподаткування на видобуток руди, а гарант уже висловив повну готовність підтримати цю ініціативу.
За словами Зеленського, надра України належать народу. «Вважаю збільшення податку на залізну руду однією з найважливіших податкових реформ», — заявив він під час пресконференції.
Фото з Facebook-сторінки ДП «МТП «Южний»
271Читайте нас у Facebook