Досвідчений оператор BF&GH Travel Retail відкриє у Міжнародному львівському аеропорту мультибрендовий магазин
У середу, 8 грудня, набув чинності 5-річний договір оренди торгової зони Міжнародного аеропорту «Львів» імені Д. Галицького. Новим оператором безмитної торгівлі на площі 860 м² стала BF&GH Travel Retail — спільне підприємство німецької Gebr. Heinemann та української BF Group. Про це повідомила пресслужба Львівської ОДА.
На цій площі, розташованій на 3-му поверсі головної зони вильоту, після реконструкції компанія розгорне мультибрендовий магазин. Пасажирам пропонуватимуть широкий вибір закордонних товарів: парфуми, косметику, аксесуари, солодощі тощо.
За словами Олега Житомирського, директора з продажу у Східній Європі та Центральній Азії Gebr. Heinemann, укладенню договору сприяла нещодавня угода про скасування двосторонніх обмежень на повітряне сполучення між Україною та ЄС.
«Незважаючи на проблеми, які COVID-19 приніс галузі загалом, ми продовжимо інвестувати у наш український бізнес. Не лише з відкриттям у Львові, а й із реконструкцією магазинів „Борисполя“, запланованою на 2022 рік», — зазначив він.
Контракт було укладено на онлайн-аукціоні. Стартова орендна плата становила 355,414 тис. грн, а за підсумками аукціону зросла більш ніж у 10 разів — до 3,772 млн грн. Це третя найбільша ціна оренди в Україні та перша на Львівщині.
«Щасливий з того, що великі європейські компанії заходять на український ринок, зокрема в такий непростий час. Але це гарна ознака, що ми рухаємось в правильному напрямку і створюємо прозорі умови для ведення бізнесу. І як приклад, це — зростання ціни на аукціоні приміщення в аеропорту в 10 разів. Дякую компанії за участь і перемогу», — заявив голова Львівської ОДА Максим Козицький.
Партнерство української компанії BF Group і німецької Gebr. Heinemann розпочалося у 2010 році. За цей час було створено понад 0,5 тис. робочих місць і сплачено близько 3 млрд грн орендних платежів.
Партнерство вже призвело до створення торгових площ безмитної торгівлі у міжнародних аеропортах «Київ» («Жуляни») та «Бориспіль». Саймон Форд, гендиректор BF&GH, підкреслює, що компанія приділяє особливу увагу профілю пасажирів та асортименту.
«Відгуки клієнтів та аналіз даних — основа всього, що ми робимо. Ми дуже успішно адаптували нашу пропозицію безмитної торгівлі для існуючих магазинів та сподіваємось розширити цей досвід роздрібної торгівлі на нашому новому місці у Львові», — наголосив він.
Як раніше повідомляли ЗМІ, компанії BF Group і Gebr. Heinemann нещодавно відсвяткували 11 років роботи в Україні.
331Читайте нас у Facebook