ПОИСК
Здоров'я та медицина

Препарат від коронавірусу «Молнупіравір» схвалили в Україні: кому рекомендують та наскільки ефективний

16:46 26 січня 2022
Пігулки

В Україні, де раніше заявляли про укладення контракту на закупівлю ліків проти коронавірусу, зареєстрували для екстреного застосування препарат «Молнупіравір».

Як повідомили у МОЗ, цей препарат запобігає розмноженню вірусу та знижує ризик тяжкого перебігу хвороби.

«У світі ці ліки використовуються для пацієнтів, які мають хоч один фактор ризику: надмірна вага, вік понад 60 років, цукровий діабет чи хвороби серця. Препарат допоможе убезпечити хворих від переходу з легкого ступеня тяжкості захворювання до середнього та тяжкого», — зазначили у МОЗ.

Як уточнює «Суспільне», результати одного з перших досліджень ефективності препарату показали його 50% дієвість у пацієнтів із захворюванням легкого та середнього ступеня тяжкості, а остаточний аналіз ефективності показав зниження цього показника до 30%. Однак його схвалили у США з урахуванням того, що він може допомогти пацієнтам групи ризику уникнути госпіталізації або смерті.

У добровольців, які брали участь у дослідженні, не було серйозних побічних ефектів. У той же час препарат може спровокувати діарею, запаморочення чи нудоту.

Його не можна використовувати дітям і підліткам до 18 років (ліки може вплинути на ріст кісток і хрящів), а також вагітним жінкам і мамам, які годують немовлят.

Раніше міністр охорони здоров'я Віктор Ляшко заявляв, що Україна планує закупити 300 тисяч курсів «Молнупіравіру», який виробляється у вигляді пігулок та не має особливих вимог зберігання. Його використовують у перші дні після появи симптомів захворювання.

Фото Pixabay

1496

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.