- 13.05 22:27 Етикет шведського столу: деякі правила вас здивують
- 13.05 22:01 Фантастично смачний травневий салат: готується дуже швидко
- 13.05 21:31 Хто б міг уявити: таємницю Вікторії Бекхем випадково розкрив Девід
- 13.05 21:02 Догляд за півоніями у травні: ця обробка покращує цвітіння та захищає від хвороб
- 13.05 20:35 Нещодавно отримав нагороду «Лицарський хрест»: на Донеччині загинув воїн з Житомирщини
- 13.05 20:07 Духмяний кекс з кисломолочним сиром: порадуйте себе цією корисною випічкою
- 13.05 19:54 Левам — «Король Пентаклів», Тельцям — «Ієрофант», а Овнам — «Туз Жезлів»: Таро-прогноз та поради карт на 14 травня
- 13.05 19:44 Базова соціальна допомога: Сергій Коробкін пояснив, хто зможе з липня отримувати 4500 грн щомісяця
- 13.05 19:44 Китай, Австралія, Японія, Південна Корея і Швейцарія: ГУР назвало тих, хто допомагає рф робити нову ракету «Бандероль»
- 13.05 19:33 Кріштіану Роналду відреагував на дебют сина у збірній Португалії U15
- 13.05 19:22 Це буде розрив: мережа відреагувала на новину про Холостяка
- 13.05 19:03 Ворог вдарив КАБами по Харківщині та бив FPV-дронами по Нікопольщині
Мінсоцполітики та ООН запускають «шпигунський» проєкт для перевірки якості роботи Пенсійного фонду

Міністерство соціальної політики активно працює над спрощенням, цифровізацією та підвищенням якості надання послуг громадянам у розгалуженій мережі закладів соціальної сфери. Одним з ключових «вікон» для взаємодії українців та держави є відділення Пенсійного фонду України, повідомили в міністерстві.
«З метою підвищення зручності, ефективності та клієнтоорієнтованості роботи відділень Пенсійного фонду України, Мінсоцполітики та ПФУ запускають проєкт „таємний покупець“ у відділеннях Фонду по країні. Цей проєкт дозволить виявити системні недоліки, що існують в обслуговуванні громадян у відділеннях ПФУ, та, завдяки цьому, — переглянути, оптимізувати і вдосконалити процедури роботи Фонду. Кінцева мета проєкту — забезпечити, аби громадянам, які звертаються до відділень ПФУ, було зручно та комфортно отримувати відповідні послуги, а рівень клієнтського сервісу був якомога вищим», — йдеться у повідомленні.
Щоб забезпечити комплексний збір даних, моніторинг охопить 84 сервісних центри у 20-ти областях країни та м.Києві. Також буде проведено опитування отримувачів послуг ПФУ. Зокрема, планується проанкетувати до 300 осіб у 20-ти регіонах щодо різних аспектів роботи Фонду. Окрім призначення пенсій та надання субсидій, опитування стосуватиметься процедури підтвердження особи, використання онлайн-сервісів, доступу до державних соціальних виплат та ін.
Усі отримані висновки будуть консолідовані й проаналізовані. Вони допоможуть оцінити рівень доступності послуг, «клієнтоорієнтованості» органів ПФУ та задоволеності отриманими адміністративними послугами та сформулювати практичні рекомендації для покращення роботи сервісних центрів.
Раніше «ФАКТИ» писали про те, як онлайн змінити банківські реквізити для виплати пенсії.
233Читайте нас у Facebook