ПОИСК
Шоу-бізнес

Син художника Сафронова поскаржився на «туалетний тероризм» в літаках

15:41 14 березня 2021
Затравкін

Російський піаніст Лука Затравкін, син відомого художника Нікаса Сафронова, скаржиться, що авіакомпанії ніяк не можуть забути туалетний інцидент дворічної давнини. Своїми переживаннями Затравкін поділився в ефірі програми «Секрет на мільйон» .

Як відомо, в 2019 році музикант постраждав через вакуумної системи в літаку — пасажира-важковика присмоктало до обідка унітазу. Тепер, за словами Затравкіна, при його появі в салоні бортперсонал прагне якнайшвидше закрити туалети. Музикант сприймає це явище як «туалетний тероризм».

«Вони трошки переживають, коли я встаю, у них є бажання скоріше закрити туалети. Я їх заспокоюю: дівчата, не хвилюйтеся, я розім'ятися. А вони мені: зараз попередимо командира екіпажу, щоб не було турбулентності», — с гумором розповідав Затравкін.

Музикант сприймає випадок в літаку як конфуз, але глузування на свою адресу вважає недоречними: «Відомо, що принцеси не ходять в туалет, але я принц, я ходжу… Хтось над цим сміявся. Це не зовсім правильно».

30-річний Лука Затравкін трохи схуд, але все ще важить більше 240 кілограмів. За словами Луки, неприємний інцидент в літаку Казань-Москва був поодиноким, а зазвичай Затравкін намагається не завдавати незручностей пасажирам. Навпаки, був випадок, коли на рейсі з Африки Затравкін довелося умовляти персонал відкрити другу вбиральню. Того разу на другому поверсі всі туалети виявилися зачиненими, працював лише санвузол в самому хвості літака.

Нагадаємо, раніше Лука Затравкін розповідав, що стало для нього дефіцитом на карантині.

Фото lukasafronovofficial / Instagram

1098

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.