ПОИСК
Спорт

В УЄФА відреагували на скандал з Кріштіану Роналду

9:06 29 березня 2021
Кріштіану Роналду

Європейський союз футбольних асоціацій (УЄФА) пояснив, чому в відбірному турнірі чемпіонату світу з футболу не використовуються ні система відеодопомоги арбітрам VAR, ні система визначення голу.

Нагадаємо, що матч кваліфікації ЧС-2022 Сербія — Португалія закінчився в Белграді скандалом. На останніх секундах зустрічі за рахунку 2:2 лідер гостей Кріштіану Роналду забив переможний гол, але голландська бригада рефері на чолі з Данні Маккелі не зафіксувала взяття воріт, помилково вважаючи, що м'яч не перетнув лінію. Суддівський вердикт так розлютив п'ятиразового володаря «Золотого м'яча», що той, зірвавши з руки капітанську пов'язку і жбурнувши її на газон, залишив футбольне поле, не дочекавшись фінального свистка.

«У 2019 УЄФА запропонував ФІФА запровадити VAR в цьому відбірному турнірі, — йдеться в заяві УЄФА. — Вплив пандемії на операційні і логістичні можливості змусив УЄФА відкласти впровадження VAR на груповому етапі Ліги Європи до сезону-2021/2022 замість запуску з сезону-2020/2021, а також відкликати пропозицію про впровадження VAR в матчах кваліфікації ЧС-2022 в Європі.

Восени 2020 року VAR також не використовувався груповому етапі Ліги націй, і, отже, до теперішнього часу система ніколи не використовувалася в матчах групового етапу збірних на стадії кваліфікації".

До речі, дотепні сербські вболівальники після інциденту на стадіоні «Райко Мітіч» розмістили на популярному порталі рекламу, на якій викинута капітанська пов'язка Кріштіану Роналду нібито продається за 1 млн євро.

Раніше «ФАКТИ» повідомляли, що збірна України в матчі відбору на ЧС-2022 упустила перемогу над Фінляндією .

фото ЕРА

950

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.