- 17.07 22:27 Наймодніший сувенір-2025: як вибрати подарунок
- 17.07 21:59 Чудова заправка для салатів: готується просто і швидко
- 17.07 21:29 Дженніфер Лопес святкуватиме день народження концертом у Туреччині
- 17.07 21:00 Робіть це під час ходьби й можете за місяць втратити до 4 кілограмів ваги
- 17.07 20:55 «Шахтар» зіграв у гостях внічию з «Ільвесом» і вийшов у відборі Ліги Європи на турецького гранда: відеоогляд матчу
- 17.07 20:35 Він мав позивний «Меджик», що означає чарівник: під Куп’янськом поліг 28-річний воїн з Запоріжжя
- 17.07 20:07 Консервовані огірки з кетчупом: незвично, але дуже смачно
- 17.07 19:39 Україна розгортає десятки тисяч перехоплювачів, щоб зупинити російські «Шахеди»
- 17.07 19:14 Вперше за довгий час: популярна телеведуча звернулася до мережі
- 17.07 19:02 Близнюкам — «Дама мечів» та рішучість, Терезам — «Лицар Жезлів» та бурхливі емоції: Таро-прогноз на 18 липня
- 17.07 18:44 путін вже відповів на ультиматум Трампа: аналітик пояснив задум кремля
- 17.07 18:30 У Польщі закривають притулки для українських біженців
У Києві не будуть вводити «літній» швидкісний режим на дорогах: названа причина

З 1 квітня у Києві не стануть відновлювати «літній швидкісний режим» на дорогах. Про це йдеться на сайті КМДА.
За словами директора КП «Центр організації дорожнього руху» Віктора Чернія, жодна з 17 вулиць столиці, на яких раніше вводився «сезонний режим руху», не відповідає повністю необхідним критеріям.
Повідомляється, що комісія обстежила вулиці, де рішенням Київради з 1 квітня до 1 листопада передбачена можливість підвищення швидкості руху транспорту до 80 км / ч. Обстеження показало, що жодна з 17 вулиць не відповідає повністю необхідним критеріям, які визначені Правилами дорожнього руху.
Черній зазначив, що на зазначених вулицях фіксується високий рівень аварійності та тяжкості наслідків ДТП. Крім того, на вулицях дозволено велосипедний рух, а проти підвищення дозволеної швидкості руху виступає велоспільнота столиці. Крім того, уздовж таких вулиць розміщені заклади масового відвідування громадян, зупинки громадського транспорту без заїзних кишень.
«Тут слід взяти до уваги, що Кодекс України про адміністративні правопорушення передбачає відповідальність тільки при перевищенні встановленої швидкості руху більш ніж на 20 км / год. Ще 2 км / год є технічною похибкою, що не враховуються при фіксації швидкості відповідним обладнанням. Так що фактично мова йде про дозвіл рухатися зі швидкістю до 102 км / год в населеному пункті! А на ці вулиці припадає третина всіх загиблих і п'ята частина всіх травмованих в ДТП у Києві за 3,5 роки. Це 182 смерті і 1789 травмованих. Такі висновки велоспільноти міста, які спираються на офіційні дані патрульної поліції «, — зазначив Черній.
Він нагадав, що в європейських країнах взагалі є тенденція до зниження дозволеної швидкості руху на вулицях міст до 30 км / годину.
Нагадаємо, представники Асоціації київських велосипедистів анонсували на 1 квітня проведення акції протесту проти введення в столиці «сезонного швидкісного режиму».
фото 24tv.ua/
656Читайте нас у Facebook