- 21:31 Різ Візерспун відмовляється допомогти колишньому чоловіку: драма у родині триває
- 21:02 Розкидайте під виноградом навесні: це точно гарантія рекордного врожаю
- 20:35 Маючи всього два дні вихідних, витратив їх для евакуації тварин з Вовчанська: в бою на Донеччині загинув 21-річний воїн з Харківщини
- 20:08 Кіш лорен з курятиною і лісовими грибами: цією смакотою точно здивуєте гостей
- 19:56 Близнюкам — «Королева Кубків», Дівам — «Сонце», а Скорпіонам — «Колесо Фортуни»: Таро-прогноз та поради карт на 20 травня
- 19:50 Минулого не змінити: Віра Брежнєва висловилася про шлюб та розлучення з Костянтином Меладзе
- 19:42 Виплачувати одразу щонайменше 50 тисяч гривень: Мінсоцполітики просуває законопроєкт про підтримку народжуваності
- 19:39 Без Довбика та Миколенка: Ребров назвав склад збірної України на міжнародний турнір у Канаді
- 19:38 Особлива місія: Вільям і Кейт відправляються у Шотландію, щоб виконати почесне завдання
- 19:19 Скандал навколо голосування українського журі на Євробаченні-2025: мережа обурена оцінками
- 19:17 Розсада перестояла у горщиках через холодну землю: агроблогер з міста Ірпінь показав, що варто робити з такими огірками
- 19:11 Мораторію на холодну воду не існує: чому українцям доведеться платити за одну з комунальних послуг більше
Імпорт російських нафтопродуктів у квітні був припинений: власник Wexler Group назвав причину

Імпорт російського дизельного палива в Україну не був чимось незаконним, а припинення поставок пов'язано виключно з політичними обставинами. Про це заявив власник Wexler Group Петро Белз в інтерв'ю «ЕП».
«Я не бачив в цьому ризиків. Скажу так: не було б Нісана (Моїсеєва, голови Proton Energy Group, яка до недавнього часу була ексклюзивним імпортером ресурсу „Роснефти“ в Україні. — Авт.), був би хтось інший, не було б нас, був би хтось інший», — пояснив Белз, додавши, що Wexler Group вже припинили співпрацю з підприємствами Моїсеєва.
За словами бізнесмена, щойно починаєте щось робити, про вас говорять. «Якщо хтось багато імпортує, його завжди ганяють. В Україні так завжди відбувається», — додав він.
Голова Wexler Group відзначив і певні позитивні для України моменти в імпорті російських нафтопродуктів. Зокрема, за його словами, імпорт дизельного палива з Росії вберіг ринок від дефіциту і стрімкого підвищення ціни.
«Ми імпортозалежна країна, 85% дизельного палива імпортуємо. Якою була б ціна білоруського ресурсу в Україні до запуску продуктопроводу („ПрикарпатЗахідтранс“. — Авт.)?» — запитав журналіста «ЕП» Белз.
За словами бізнесмена, його компанія не займалася незаконною діяльністю.
«Ми імпортували в Україну не заборонений, що не кримінальний, не пов'язаний з якимось фінансуванням тероризму продукт за найкращою ціною. Що ми робили не так? Тому нам потрібно чітко розділяти: якщо це політика, то з квітня ми перестали імпортувати російський продукт. Не тому, що ми не хочемо цього робити, а тому, що така політична воля в Україні», — пояснює він.
За підсумками 2020 року компанія «Анвітрейд», що входить до Wexler Group, стала лідером у рейтингу імпортерів дизельного палива. Поставки компанії за підсумками 2020 року зросли в порівнянні з показниками 2019 року на 9%, до 662,3 тис. тон, з яких 542,2 тис. тон — російський ресурс.
За даними цінового агентства Argus, сумарний імпорт дизпалива, а також обсяги його виробництва в Україні в 2020 році склали 7,38 млн тонн, на ринок України було ввезено 6,19 млн т дизпалива. Постачання російського дизпалива на ринок України в 2020 році зросло на 79 тис. т у порівнянні з 2019 роком, до 2,61 млн т.
391Читайте нас у Facebook