ПОИСК
Шоу-бізнес

Михайло Поплавський: «Факультет ТікТок ламає стереотипи»

13:36 28 вересня 2021
Поплавський

Відкритий в Університеті культури інноваційний факультет ТікТок, який став новаторським не лише в Україні, а й за її межами, набирає обертів. Сучасна молодь оцінила нестандартний підхід і з великою цікавістю відвідує заняття провідних практиків-маркетологів, топменеджерів компаній, успішних тіктокерів, креативників, режисерів, хореографів, лідерів ринку медіакомунікацій. Вони показують, наскільки важлива роль соціальних мереж у розвитку бізнесу і як використовувати сучасні медіаінструменти. Про це Поплавський повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі «Інстаграм».

Разом з Михайлом Поплавським чергове заняття провели український тіктокер, блогер з мільйонною аудиторією (1,6 млн. підписників у ТікТок) Влад Ледбой, засновник першого українського ТікТок дому Top Team House Кирило Кудрявцев та зірковий викладач Університету культури, український режисер театру й кіно Олександр Балабан.

РЕКЛАМА

РЕКЛАМА

За словами спікерів, щоб стати кращими, потрібно просто бути першими. І цю думку поділяє Михайло Поплавський, який ламає стереотипи та задає тренди в сучасній освіті та шоу-бізнесі.

РЕКЛАМА

«Сьогодні розпочалась інтелектуально-інформаційна революція. Йде „Битва мізків“! Настала епоха, в якій все вирішують талант і час. Бізнес потребує талановитих тіктокерів. ТікТок-бізнес ставить лідерство та управління в центр уваги. Потрібно діяти швидко й рішуче. ТікТок вимагає інноваційної та організаційної структури. Це вміння організувати безперервний потік творчих ідей з ефективними комунікаціями. Факультет ТікТок — місце креативних ідей і технологій! Молодь зі здоровими творчими амбіціями може реалізувати себе по максимуму! Ідеологія ТікТок — звернення до емоцій людини, а не до раціональності. ТікТок — це емоційний бізнес!» — зазначив Михайло Поплавський і додав, що будь-яка справа має йти від серця й душі. Якщо займаєшся улюбленою справою, викладаєшся на повну, то й успіх прийде обов’язково.

Важливо не боятися експериментувати та постійно вчитися, відкривати в собі нові грані. І це не пусті слова. Адже своїм прикладом Поплавський показує, що можливо все. Він відкрив для себе соціальні мережі нещодавно та за короткий час став лідером, який задає тренди, починаючи від зовнішнього вигляду і закінчуючи контентом. Уже зараз у нього в інстаграмі майже 5 млн підписників, а в ТікТок близько 500 тисяч і 5 млн вподобайок.

Раніше на факультеті ТікТок своїм досвідом зі студентами поділилися зірковий хореограф, викладачка Університету культури Ілона Гвоздьова; студентка Університету культури, українська співачка, актриса, блогер і тіктокер-мільйонник Анна Трінчер (1,8 млн підписників TikTok); актриса, блогер, зіркова випускниця Університету культури Ірина Кудашова (1,4 млн. підписників TikTok) та інші.

«ФАКТИ» докладно розповідали про відкриття інноваційного факультету ТікТок в Університеті культури.

Сама новина про відкриття першого в Україні та світі трендового факультету викликала шалений резонанс, а перше заняття продемонструвало, що сучасні медіаінструменти — невід’ємна частина ведення бізнесу XXI століття.

715

Читайте нас у Facebook

РЕКЛАМА
Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів