- 16.05 22:27 Модний аксесуар літа-2025: підійде для будь-якого стилю та бюджету
- 16.05 22:01 Ця чудова закуска готується за п’ять хвилин: рецепт вас здивує простотою
- 16.05 21:31 Марить, що він бог, одружений з Дженніфер Еністон: зіркова акторка страждає від переслідувача
- 16.05 21:02 Додайте це до ранкової кави: як посилити спалювання жиру
- 16.05 20:45 «Арія Одарки з опери „Запорожець за Дунаєм“ геніально втілена у фарфорових штофах подружжям Трегубових», — колекціонерка Людмила Карпінська-Романюк
- 16.05 20:36 За службу отримав «Хрест Хоробрих»: на війні загинув лейтенант поліції зі Львівщини
- 16.05 20:08 Рогалики на сирному тісті: смачно так, що не відірватись
- 16.05 19:45 Окупанти не можуть здійснити прорив: експерт про літній наступ ворога
- 16.05 19:21 Курс долара до 25 травня: чи вплине на нього скасування «економічного безвізу» з ЄС
- 16.05 19:08 Частині українців виплатять по 11 тисяч гривень на людину: хто може претендувати
- 16.05 18:59 Близнюкам — «Шістка Кубків» та ностальгія, Дівам — «Місяць» та обережність: Таро-прогноз на суботу, 17 травня
- 16.05 18:53 Не зупиниться ні перед чим: Оля Полякова зʼявилася на червоній доріжці Каннського фестивалю
5 серпня — не крайній термін: «Нафтогаз» змінив термін передачі показників лічильників

Щомісяця українці мають передавати показники квартирних приборів обліку — води, світла, тепла, газу…
Зазвичай надавачі комунальних послуг встановлюють терміни, в які потрібно вкластися при передачі даних. Так, у компанії «Нафтогаз України» — це п'яте число місяця, який йде за розрахунковим. Втім, цього разу в компанії повідомили, що термін дещо змінили — через технічні проблеми особистий кабінет все ще тимчасово недоступний.
«Термін передачі показань продовжено
Ми продовжуємо працювати над відновленням роботи всіх сервісів і дякуємо за ваше розуміння!» — зазначили в «Нафтогазі» та запропонували передавати дані через онлайн-сервіси, які працюють у звичному режимі:
- Чат-боти GAS.UA у Viber або Telegram;
- SMS на номер 4647;
- За телефоном 066−300−2888 (натисніть 1);
- Контакт-центр: 066−300−2-888 (Vodafone), 098−300−2-888 (Kyivstar), 093−300−2-888 (Lifecell).
Раніше споживачам комунальних послуг нагадали, що вони мають кожні чотири роки робити повірку квартирних приборів обліку, самотужки сплаючуючи за це.
Фото Pixabay
382Читайте нас у Facebook