Три історії дорожників «Автомагістралі-Південь», які відмовилися від заробітків на користь «Великого будівництва»
Програма президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» стала альтернативою для українських фахівців дорожньої галузі, які раніше не могли знайти роботу в Україні і змушені були їздити на заробітки за кордон. На офіційній сторінці «Великого будівництва» у Facebook опубліковано серію інтерв’ю співробітників компанії «Автомагістраль-Південь» — підрядника, який реалізує низку провідних проєктів програми президента. Дорожники розповідають про те, чому зараз їм набагато краще працюється на батьківщині.
Олексій Чередник наразі є провідним інженером відділу технічного контролю. Сьогодні разом з сім'єю він живе у Краматорську, хоча до цього протягом п'яти років, незважаючи на дві вищі освіти, змушений був працювати в Туркменістані.
«На жаль, після Євро-2012 дорожньо-будівельний бум в Україні завершився, знайти роботу за фахом було вкрай важко», — згадує Олексій.
У Турменістані Олексій будував аеропорти в Туркменабаті та Дашогузі, а після закінчення контракту повернувся до України і, за порадою друзів, звернувся у компанію «Автомагістраль-Південь», що виконує роботи на багатьох об'єктах «Великого будівництва».
«Чесно: своїм вибором задоволений. Вже більше року працюю на масштабних проєктах, відновлюю дороги Н-32 і Т-05−14 в Донецькій області. А заробляю так само, як і за кордоном», — поділився Олексій.
Інженер відділу технічного контролю Олексій Щербаков у 2014−2017 роках теж працював у Туркменістані, але за першої ж можливості повернувся до України.
«Зарплата та умови праці дуже пристойні. Дуже задоволений тим, що в нашій країні взялися відновлювати інфраструктуру. Нарешті держава отримає європейські дороги, а працівники — стабільну роботу і впевненість у майбутньому», — сказав Олексій.
Валентин Сафоник вищу освіту здобув у Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті за фахом механік, а з 2015 року працював на проєктах у Казахстані. Під час однієї з відпусток в Україні він познайомився зі своєю майбутньою дружиною, тому в пошуках роботи звернувся до «Автомагістралі-Південь».
«Нещодавно пішов на підвищення: тепер я механік нового АБЗ у рідному Павлограді. Чудові умови праці та гідна зарплата — не єдина перевага компанії. Тут цінують професіоналізм. За таких умов я впевнений у своєму майбутньому», — розповів Валентин.
Нагадаємо, у рамках «Великого будівництва» в 2021 році в Україні мають побудувати і відремонтувати не менше ніж 6500 км доріг. Про це раніше заявив заступник керівника Офісу президента, координатор програми «Велике будівництво» Кирило Тимошенко.
344Читайте нас у Facebook