- 00:01 Колишній клуб Реброва переміг «Манчестер Юнайтед» та через 41 рік завоював єврокубок: відеоогляд фіналу Ліги Європи
- 21.05 22:26 Синдром останнього шматочка на блюді: брати чи не брати?
- 21.05 21:59 Фантастично смачний салат зі спаржею: такого ви ще не куштували
- 21.05 21:29 «Мені не подобається»: Гвінет Пелтроу розповіла про свої стосунки з Меган Маркл
- 21.05 21:02 Малина виросте великою та солодкою: полийте її цим простим добривом
- 21.05 20:35 Пішов в ЗСУ після того, як росіяни вбили маму: на війні загинув 22-річний воїн із Сумщини
- 21.05 20:09 Свіжість у кожному шматочку: простий, корисний та смачний салат за лічені хвилини
- 21.05 19:54 Скорпіонам — «Королева Пентаклів», Козорогам — «Король Кубків», а Тельцям — «Верховна Жриця»: Таро-прогноз та поради карт на 22 травня
- 21.05 19:46 Вперше показали стрільбу «супергармати» Кім Чен Ина: про що сказали кадри спеціалісту
- 21.05 19:21 Мирні переговори чи пастка часу: США надають кремлю перевагу у війні
- 21.05 19:08 Приречені на злидні? Чому індексація не рятує пенсіонерів від бідності
- 21.05 18:58 «Чекаю на дзвінок»: популярна модель та волонтерка подала заявку на «Холостяка»
Політолог вказав на те, як НАЗК суперечить саме собі у заявах по будівництву Київської об’їзної

НАЗК намагається загальмувати реалізацію проєкту з будівництва Київської об'їзної дороги. Спочатку відомство публікує позитивний звіт, а потім у пресрелізі заявляє про корупційні ризики. Суперечливу позицію НАЗК прокоментував у Facebook політолог Кирило Сазонов.
«Будівництво важливої для столиці Київської об'їзної дороги, яке мало розпочатися вже влітку в межах „Великого будівництва“, отримало несподівану підніжку від НАЗК. Річ у тому, що напередодні Верховна Рада проголосувала за ряд змін в закон „Про публічні закупівлі“ з метою вдосконалити процеси закупівель, а заодно й гарантувати якісну реалізацію амбітного проєкту Київської об'їзної», — пише він.
Ключова зміна, яку вносить законопроєкт, має запустити процес будівництва дороги по міжнародній формі контрактів EPC+F.
«Суть в тому, що підрядник не тільки проєктує і будує, але й забезпечує можливості фінансування для виконання цих робіт. Таким чином, на максимально ранньому етапі відсіюються різні ТОВ „Роги й копита“, а на реалізацію проєкту претендують лише надійні й досвідчені компанії», — пояснює Сазонов.
НАЗК у своєму пресрелізі заявило про корупційні ризики нового законопроєкту, хоча в опублікованих напередодні висновках агентство таких ризиків не знайшло.
«Експерти НАЗК лише висловили претензії щодо змін в процес оскарження процедури та підсумків закупівель. Звідки ж такий висновок взявся в їхньому ж пресрелізі? І чому все виглядає так, ніби антикорупційна структура гальмує зміни, які б допомогли привести процес будівництва Київської об'їзної у відповідність з прозорими міжнародними стандартами?» — цікавиться політолог.
Нагадаємо, проєкт створення Київської об'їзної дороги (КОД) розпочато в рамках інфраструктурної програми Володимира Зеленського «Велике будівництво». Згідно з планом, навколо столиці буде створено 150-кілометрове транспортне кільце, що з'єднає ключові траси, які ведуть до Києва, й допоможе вивести з міста увесь транзитний трафік.
229Читайте нас у Facebook