- 13:32 рф та Україна роблять так, щоб інша сторона розсердила першою Трампа, — ЗМІ
- 13:16 Напишу відверто: мережа відреагувала на виступ «Циферблата» на Євробаченні-2025
- 13:11 Гучна справа: в Іспанії затримано Олега Гладковського
- 12:54 «15 травня буде лише черговий етап імітації переговорного процесу, мета якого — затягування процесу до осені», — Олександр Коваленко
- 12:45 Гра на виживання: чи приїде путін у Стамбул для зустрічі з Зеленським?
- 12:20 Це помста: після ДТП, в якій постраждала дитина, її батько-свідок опинився у військкоматі, а потім у лікарні
- 12:00 Євросоюз завдав удару по тіньовому флоту росії
- 11:53 Підозрілий вибух і пожежі в будинках Кіра Стармера: поліція Лондона веде розслідування
- 11:23 Ілюзія єдності Заходу щодо України тривала 30 годин: що трапилося, коли заговорив путін
- 11:09 Де безкоштовно дивитися сьогодні «Шахтар» — «Динамо»: розклад трансляцій та прогноз на фінал Кубка України
- 11:06 Стрілянина в київському готелі: поліція розповіла подробиці
- 10:46 Пенсійний фонд не зарахував до стажу частину трудового періоду: у чому може бути причина
Іван Юрик: «Укрзалізниця» розпочала в країні процес «великої електрифікації» колій

«Укрзалізниця» розпочала роботи з електрифікації ділянки Черкаси — ім. Т. Шевченка в рамках програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво». Завершити роботи на 34 км цієї ділянки планується у першому кварталі 2022 року, повідомила пресслужба УЗ з посиланням на слова в. о. голови АТ «Укрзалізниця» Івана Юрика.
За його словами, електрифікація допоможе покращити залізничне сполучення між містами, зменшити експлуатаційні витрати та викиди в навколишнє середовище.
«Цьогоріч із держбюджету виділено 72,8 млн грн на початок реалізації цього проєкту. Наразі триває розробка проєктно-кошторисної документації, та після експертизи стартує активна фаза робіт», — заявив Юрик.
Він розповів, що УЗ запустила процес «великої електрифікації» колій в Україні: паралельно з ділянкою Черкаси — ім. Т. Шевченка аналогічні роботи тривають також і на ділянках Ковель — Ізов — Держкордон та Долинська — Миколаїв.
На діляниці Черкаси — ім. Т. Шевченка, крім станцій ім. Тараса Шевченка та Черкаси, розташовані ще дві залізничні станції — Сміла та Білозір’я. Усі чотири станції на ділянці були введені в експлуатацію у 1876 році. Наразі на дільниці на теплотязі курсують приміські поїзди, 4 регіональні поїзди, 2 поїзди, які прямують з Києва до Одеси та зі Львова до Черкас, а також вантажні потяги.
Нагадаємо, раніше ЗМІ повідомляли, що електрифікація ділянки Ковель — Ізов — Держкордон допоможе зміцнити експортні позиції України у напрямку країн ЄС.
425Читайте нас у Facebook