ПОИСК
Україна

«Вагнергейт» Зеленському вибачать 20 відсотків електорату, — політолог

18:50 17 листопада 2021
Зеленський

Невдовзі ми зможемо побачити вже два фільми про те, як була зірвана спецоперація українських спецслужб із доставки в Україну групи російських найманців, причетних до збиття Boeing рейсу MH17 з пасажирами та кількох українських літаків. Netflix вже запустив трейлер свого художнього фільму про це, а група Bellingcat анонсувала оприлюднення результатів свого розслідування вже цього тижня.

Навряд чи це зміцнить позиції української влади — бо ж тривалий час її звинувачують у «зливі» інформації, що призвів до провалу блискуче організованої операції.

— На рейтинги президента це незначно вплине, а на стосунки з іншими країнами вплине однозначно. Електорат Зеленського знову це йому вибачить, нижче 20 відсотків його рейтинг не опуститься, — вважає політолог Віктор Бобиренко, керівник експертної групи ГО «Бюро аналізу політики», що передбачив перемогу Володимира Зеленського у президентських перегонах ще у 2015 році. — Не вибачить патріотична частина. Кількість людей, які «залізобетонно» ніколи не проголосують за Зеленського і матимуть його за зрадника, зросте і цементується. От що гірше для нього — значна частина патріотів і пасіонаріїв матимуть його за зрадника, нелегітимного. А значить — будь-який заступ його за «червону лінію» спричинить революцію. Збільшиться ненависть до президента тих, хто і так не був його прихильником.

Інтервʼю з Віктором Бобиренком, а також про те, як розвивався скандал навколо «зливу» спецоперації по затриманню «вагнерівців», читайте у матеріалі «Вагнергейт»: розслідування Bellingcat опоненти Зеленського зможуть використати для розхитування ситуації

Фото з сайту president.gov.ua

219

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.