- 22:26 Нові тренди у посуді — 2025: деякі з них вас здивують
- 22:00 Сирні кульки в горіховому паніруванні: красиво і смачно
- 21:32 Дженніфер Гарнер може втратити коханого через Аффлека
- 21:02 Зберігати молодість, не витрачаючи жодної копійки: ці йогівські вправи для обличчя роблять дива
- 20:33 Сім років боронив країну: на Донеччині загинув боєць з Житомирщини
- 20:05 Порадуйте своїх близьких: готуємо «Наполеон», який вийде у кожної господині
- 19:54 Ракам — «Верховна Жриця», Стрільцям — «Закохані», а Овнам — «Колісниця»: Таро-прогноз та поради карт на 8 січня
- 19:45 Стратегічна задача просунутися: генерал про тактику рф в Донецькій області
- 19:22 Галкін відмовлявся вірити: співачка розповіла, як екстрасенси «напророчили» Пугачовій від’їзд з сім’єю за кордон
- 19:05 Кейт Міддлтон пакує валізи перед розставанням з принцом Вільямом: що сталося
- 18:45 Сало у духовці: Ольга Матвій порадила, як зробити його смачним та ніжним
- 18:24 На прощання: стало відомо, що робитиме Байден в останні дні свого перебування на посаді президента США
Мануфактура: Lladro
Рік створення: 2010
Скульптор: Ernest Massuet
Розмір: 36×28 cm
Лімітована серія
Із експозиції «Shvets Museum»
— Вчителю, чому ви не даєте мені більше завдань, тоді як інші отримують чи не щодня нові? — запитав одного разу нетерплячий юний слухач школи Тибету свого наставника.
— Я відповім тобі, але трохи пізніше. А зараз давай пообідаємо.
Учень погодився, тим більше, що він був голодний.
— Тільки дозволь мені самому тебе годувати? — несподівано запропонував наставник.
Учню це здалося дивним, але він погодився, думаючи, що таким чином вчитель хоче проявити до нього більше уваги, ніж до інших учнів. Коли принесли їжу, наставник набрав у ложку смачного, ароматного та соковитого рису і підніс її до рота учня, який з апетитом взявся їсти частування. Від задоволення він навіть похитав головою, заплющив очі і хотів був у захопленні похвалити вміння кухаря, але тільки відкрив рота, щоб сказати: «Ах, яке ж це диво», як чергова ложка рису опинилася у нього в роті. Він почав трохи швидше пережовувати, але, не встигнувши дожувати, відчув, що його рот поповнився ще однією ложкою чудової страви. Він жував все швидше і швидше, і, незважаючи на це, ложка з рисом все частіше і частіше опинялася в роті — причому, перш ніж він встигав прожувати попередню.
Нарешті учень не витримав і з повним ротом вигукнув:
— Ми що, кудись поспішаємо? Чому ви наповнюєте мій рот, перш ніж я встигаю прожувати і насолодитися смаком цього чудового рису? Невже не можна їсти не поспішаючи, приємною бесідою доповнюючи процедуру їди?
— Можна, звичайно, але ж тобі подобається їсти саме так, — сказав учитель.
— Мені подобається? Хто вам це сказав?
— Ти сам. Трохи більше ніж півгодини назад.
— Я? — здивовано спитав учень.
— А хто ж ще? Ну, не я просив давати тобі нові уроки, коли колишні були ще не пережовані і не засвоєні тобою. Хоча, погодься, давати тобі нові завдання, перш ніж ти виконаєш і зрозумієш попередні, все одно, що наповнювати їжею і без того повний рот. Не поспішай набирати багато завдань і не поспішай виконувати їх усі відразу. «Поспішайте повільно», — говорили давні, щоб не прогавити щось важливе, що відбувається в той же час з тобою. Іди до поставленої мети з радістю та старанністю, а не з квапливістю. Не перетворюй своє життя на гонитву. Намагайся відчути смак кожного прожитого тобою дня — і насолоджуйся цим. Тепер, я сподіваюся, ти це усвідомив…
Усім сьогоднішнім іменинникам дозвольте побажати добра та щастя. А вам, друзі мої, гарного дня. Як завжди, щиро ваш.
вологість:
тиск:
вітер: