- 18.05 22:27 Сріблясті босоніжки — тренд літа-2025: чому це взуття стане вигідною інвестицією в гардероб
- 18.05 22:00 Дуже смачна спаржа: королівське задоволення
- 18.05 21:30 Ніколь Кідман зізналася, що шкодує про одну річ, від якої відмовилася під час побачень
- 18.05 21:00 Як почистити духовку без проблем: найкращі домашні засоби
- 18.05 20:45 «Обов'язково зверху посипаю пампушки смаженою цибулею», — кулінарка-гастроблогерка Марина Гармаш
- 18.05 20:34 Користувався авторитетом серед побратимів: понад рік рідні чекали на захисника з Вінниччини, який поліг під Бахмутом
- 18.05 20:22 Ракам — «Закохані» та турбота про близьких, Терезам — «Сонце» і радість: Таро-прогноз на 19 травня
- 18.05 20:10 Салат «Апельсинчик»: обов’язково подавайте на святковий стіл
- 18.05 19:45 ЗСУ знищили 50-річний раритет окупантів: про що йдеться
- 18.05 19:39 Грози, град та аномальний холод: що кажуть синоптики про погоду у травні, яка, як і раніше, не тішить українців
- 18.05 19:07 Квартиру відберуть, але телевізор та зубну щітку залишать: якого майна мають право позбавити ухилянта в умовах воєнного стану
- 18.05 18:20 Дякую за лідерство у збереженні життів: що сказав Зеленський віцепрезиденту США на зустрічі у Ватикані
«Неприємний «дзвіночок» від «дружніх країн»: китайська компанія більше не відвантажує товари в росію

Найбільша логістична компанія Китаю — OOCL Logistics, яка оперує флотом з 70 контейнеровозів (серед них є навіть два судна-криголами), припинила морські відвантаження товарів до росії і відмовилась відправляти у Владивосток зі своїх складів у Шанхаї та Шеньчжені навіть вже оплачені замовлення.
За інформацією народного депутата, очільника Комітету ВР з питань податкової і бюджетної політики Данила Гетьманцева, китайська компанія повідомила своїм російським контрагентам, що вона не прийматиме товари для постачання компаніям з рф, не надаватиме свої і не завантажуватиме контейнери сторонніх перевізників для доставки у росію.
Причина — запроваджені проти росії обмеження і побоювання щодо вторинних санкцій у разі їх обходження.
OOCL Logistics, яка належить Orient Overseas — одному з найбільших у світі операторів контейнерних перевезень, штаб-квартира якого розташована в Гонконзі, має понад 140 офісів у 40 державах світу.
Контрольний пакет акцій Orient Overseas у 2018 році придбала китайська державна компанія Cosco Shipping за 6,5 млрд. доларів.
«Підконтрольність державі — це певний сигнал, адже, розуміючи систему прийняття рішень у Китаї, бан на роботу з росією — це точно не смілива самодіяльність менеджменту», — підкреслює Гетманцев, зазначаючи, що це вже третій неприємний для держави агресора дзвіночок від так званих «дружніх країн», що не приєднувались до санкцій ЄС та G7.
Нагадуємо, раніше США запровадили санкції проти китайських компаній, які продавали Ірану компоненти для безпілотників.
381969Читайте нас у Facebook