- 17:09 Виїхав з України: Зеленський анонсував розслідування зборів на лікування Назарія Гусакова, який зник після скандалу з донатами
- 16:52 Пенсіонерам нарахують додаткові гроші від ООН: хто та які суми отримає
- 16:24 Нема чого воювати: Гаррі новими світлинами з дітьми звернувся до свого батька
- 15:53 Головне — не забити смак спеціями: рецепт ідеального шашлика від Володимира Ярославського
- 15:23 У естонській розвідці прогнозують зменшення дронових атак по Україні
- 14:53 Баба Ванга не знала про них: названо 6 загроз з космосу, які можуть знищити Землю у будь-який момент
- 14:22 Війна між Ізраїлем та Іраном не вплине на ситуацію в Україні: чому так вважають в Німеччині
- 13:50 Добре горить: у ГУР показали, як палає російський товарняк із пальним
- 13:49 «Винахідливим» бійцям ЗСУ будуть доплачувати: за що можна буде отримати «додаткові» гроші
- 13:21 Яка зброя може змінити перебіг війни в Україні: експерти пояснили
- 13:10 Українська красуня Лузан стала чотириразовою чемпіонкою Європи
- 12:56 Ефективні способи видалення іржі з плитки у ванній та захист підлоги від нового забруднення
Фахівці-етнографи зібрали у першому випуску «Витоки» ключові традиції Великодня

Бюро соціальних проєктів Zagoriy Foundation запустило ініціативу «Витоки. Путівник українськими звичаями» — цифровий путівник, покликаний допомогти бізнесу інтегрувати українські традиції у корпоративну культуру. Перший випуск путівника присвячено Великодню та ключовим традиціям його святкування в Україні.
«Повномасштабне вторгнення показало, що гуртування у спільноти допомагає людям швидше ухвалювати рішення, а інколи це означає виживати. Спільноти допомагають тримати стрій, розуміти, ким ти є, а ким — ні. І у моменти свят, коли чи не кожен фарбує яйця та починає день з паски, — вся країна стає єдиною», — говорять у Zagoriy Foundation.
Організатори позиціонують путівник як допоміжний інструмент для власників компаній, HR, маркетологів та фахівців з комунікацій.
Зазначається, що «Витоки» було створено для поширення українських традицій у корпоративному секторі, розвитку ідентичності компаній навколо українського єства й наданні додаткової просвітницької функції бізнес-спільноті як такій, що формує погляди значної кількості людей: клієнтів та партнерів, власних працівників та їхніх родин.
Перший випуск путівника складається з трьох частин, перша з яких — це добірка есе етнографів, істориків та фольклористів про традиції українського Великодня, святкові страви, одяг, пісні та ігри. У другій частині автори пропонують сценарії спільних командних святкових активностей у компаніях, якими можна займатись також і в родинному колі. Третій розділ містить перелік майстрів, науковців та бізнесів, до яких можна звернутись по додаткову допомогу для заглиблення у процес інтеграції традицій.
У створенні випуску взяли участь науковці з Центру фольклору та етнографії ННІ філології КНУ імені Тараса Шевченка, а також незалежні дослідники та популяризатори української традиційної культури.
«Для більшості компаній вже звично відзначати Гелловін, надавати знижки до Чорної п'ятниці тощо. А українські свята та традиції залишаються ніби за бортом, на „самостійне вивчення“ та домашнє використання. У час, коли ідентичність має першорядне значення, вкрай важливо повертати собі своє, розуміти, хто ти є, дбайливо оберігати свої традиції, тому що вони роблять нас нами. І не дозволяють сумніватись у власній ідентичності», — підкреслюють у Zagoriy Foundation.
Завантажити безкоштовний примірник можна за посиланням на сайті проєкту.
На фото у заголовку: Паска з писанками. Фото зі спільного проєкту Zagoriy Foundation та «Мрії Марії»
75Читайте нас у Facebook