ПОИСК
Шоу-бізнес

Астаф'євої дісталися груди, а Никитюк — ноги: зірки розповіли, як вони приваблюютьь глядачів

22:34 28 березня 2021
Нікітюк, Астаф'єва та Каменських

Українська телеведуча Катя Осадча розмістила у мережі ролик, в якому розповіла, як українські знаменитості приваблюють глядачів своєю сексуальністю. Ролик знімався під час підготовки кліпу Насті Каменських «Дівчата рулять».

Настя охоче розповіла, що відпрацьовує всі свої спокусливі рухи, як в залі із тренером, так і вдома.

«Вдома сама з собою, ти робиш, кайфуєш. Я ще знімаю себе селфі-камерою. Переглядаю, думаю: о, це класне рух, я його хочу бачити в кадрі», — заявила вона.

На відміну від Насті, яка розвиває все тіло, Леся Никитюк робить упор на ноги.

«У мене тверк від бога. Я відразу кажу. Я перша почала танцювати тверк. Ще він навіть не з'явився. Я його привезла до України» — заявила вона.

У свою чергу, ще одна красуня — Даша Астаф'єва — до сих пір, схоже, не може визначитися з тим, яка частина тіла для неї найголовніша. За словами Никитюк, коли Бог роздавав дівчатам принади, вона довго бігала з однієї групи до іншої. В результаті навіть на знімальному майданчику кліпу NK «Дівчата рулять» відбувся невеликий конфлікт: Даші не залишилося хайлайтера для грудей, так як він весь був використаний на ноги Лесі Никитюк.

Свої секрети є, звичайно, і у Наді Дорофєєвої, Олі Полякової та інших зірок і «зірочок» українського шоу-бізнесу.

Нагадаємо, в кліпі Каменських «Дівчата рулять», який Настя назвала маніфестом всіх відривних дівчат, брали участь Леся Никитюк, Даша Астаф'єва, Таня Парфільева і Анна Андрійчук-Завгородня (дружина Позитиву).

Тим часом, Леся Никитюк останнім часом задумалась про зміну іміджу і навіть трохи поекспериментувала зі своїм стилем.

Фото скріншот відео

707

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.