Названо найдорожчі бренди України за версією журналу «Кореспондент»
Журнал «Кореспондент» склав рейтинг найдорожчих брендів України. У першу п'ятірку лідерів увійшли «Київстар» ($ 225,48 млн), «Розетка» ($ 210,42 млн), «Дарниця» ($ 187,23 млн), «Моршинська» ($ 173,25 млн) та «Нова пошта» ($ 170,01 млн).
До підсумкового списку рейтингу увійшли представники понад десятка галузей: харчової та алкогольної промисловості, паливно-енергетичного і будівельного бізнесу, онлайн-комерції, дистриб'ютори побутової техніки та портативної електроніки, роздрібні торговельні мережі, банки, телеком-компанії, фармацевтичні гіганти, логістичні та транспортні компанії.
Редакція продовжила свою багаторічну традицію, і до рейтингу включила тільки українські бренди. Крім того, за словами журналістів, при складанні списку суб'єктивні показники, які складно піддаються вимірюванню, не враховувалися. Також автори рейтингу не включали такі макроекономічні показники, як динаміка ВВП, темпи інфляції і т. п., оскільки через пандемію COVID-19 українська економіка за 2020 рік знизила темпи зростання на 4%.
Журналісти відзначають, що, незважаючи на це, сукупна ціна брендів, які беруть участь у рейтингу, зросла на 1,5%.
«Українські компанії стали менш сприйнятливі до проблем в економіці, а в кризу лідери виграють у порівнянні з тими, що їх наздоганяють. Тому що у важкі часи люди хочуть довіряти тим, кому вони несуть свої гроші. А довіра — це чи не ключова складова бренду, а отже і його вартості. Найбільше зростання вартості брендів продемонструвала трійка лідерів — „Київстар“, „Розетка“ і фармацевтична компанія „Дарниця“. І не дивно: на саму верхівку рейтингу потрапляють саме ті компанії, для яких бренд і його сприйняття в суспільстві — не порожній звук», — резюмують автори рейтингу.
523Читайте нас у Facebook