ПОИСК
Клуб споживачів

«Змінюємо сприйняття ставок і прищеплюємо хороший смак креативами», — FAVBET і BANDA про новий ролик

13:44 25 травня 2021
Борис Цомая, креативний директор FAVBET

У FAVBET презентували новий відеоролик, створений креативним агентством Banda і продакшн-студією shelter.film. Уперше в історії українського бетингу в роликах не закликають глядача робити ставки, а говорять із ним про емоції від гри. Еталоном комунікації для креативників стали британські букмекерські компанії, що працюють зі споживачем максимально інтелігентно. За режисерську роботу відповідальний Марек Партіс (Чехія).

FAVBET планує відрізнятися від конкурентів інтелігентною рекламною кампанією «Будь всередині гри», завдання якої змінити ставлення споживачів до бетингу (ставок на спорт) і прищеплювати хороший смак за допомогою креативів.

«Ми не кричимо, не заманюємо привабливими гаслами, не обіцяємо легких перемог та швидких результатів. Ми, імовірніше, продовжуємо говорити про емоції, розкриваємо внутрішню суть ставки, яка дозволяє зануритися у світ гри та отримати максимум залучення, інтересу та приємного проведення часу», — коментує Борис Цомая, креативний директор FAVBET (на фото у заголовку).

«Ми хочемо відсторонитися від усієї категорії, не кричати на людину, не обіцяти виграші і не заманювати гучними іменами. У центрі ролика не спортсмени, а звичайні люди та їхні емоції, матчі, що не забуваються»,  — погоджується з колегою Олексій Малишко, Head of brand FAVBET.

РЕКЛАМА

Ролик у форматі спонсорства розмістять на ТБ-каналах групи 1+1 (1+1, 2+2), каналах «Медіа Група Україна» (ТРК «Україна», «Футбол 1 /2 /3»). Повну версію ролика можна буде побачити у Facebook і YouTube. Креативники створили універсальний інсайт — емоційне занурення в гру з кожною ставкою. Тому рекламу транслюватимуть на інших ключових для FAVBET ринках: Хорватії, Румунії та Білорусі.

РЕКЛАМА

Так само за прикладом провідних британських букмекерів у компанії активно розвивають благодійний проект FAVBET Foundation. Про це йдеться в матеріалі галузевого видання MMR.

Раніше повідомлялось, що креативна агенція BANDA створила нове позиціювання та візуальний стиль для FAVBET. В його основі європейський підхід: ставлення до гри як до розваги, а не способу заробітку.

РЕКЛАМА

На фото у заголовку: Борис Цомая, креативний директор FAVBET

303

Читайте нас у Facebook

РЕКЛАМА
Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів