- 22:28 Прикраса з історією: чому тіара знову в тренді
- 22:01 Секрет теплих зустрічей: приготуйте рідним фантастичне медове печиво до ароматного чаю
- 21:31 Хоче яхту та гарячих хлопців: Дженніфер Лопес надихається Леонардо Ді Капріо
- 21:00 Як побороти гниль на вишні: прості та доступні способи, що творять дива
- 20:35 Кабмін передав частину функцій від органів соцзахисту до Пенсійного фонду: що важливо знати
- 20:33 Завжди був готовий допомогти побратимам: воїн з Львівщини загинув у стрілецькому бою на Сумщині
- 20:06 Печиво «Горішки»: чудова випічка для ранкових чаювань
- 19:42 Окупація чи тиск: експерт розповів, чого очікувати на Сумському напрямку від ворога і в чому його головна мета
- 19:39 «Що швидше ми налаштуємося на довгу війну, то швидше війна завершиться», — Валерій Пекар
- 19:22 Дівам — «Зірка» та приємні враження, Козерогам — «Сонце» та заслужений відпочинок: Таро-прогноз на 14 червня
- 18:59 Одна карта — на всі рахунки: в Україні запроваджують відкритий банкінг
- 18:34 росія і КНДР шукають приховані способи вербувати військових з Північної Кореї, — аналітики
«Дарниця» допоможе у боротьбі зі стереотипами про біль у жінок

Фармацевтична компанія «Дарниця» запустила медіапроєкт «Знеболь», метою якого є підвищення обізнаності про проблеми болю у жінок.
Як зазначили у компанії з посиланням на дані досліджень ВВС, жіноча частина населення досі часто стикається з непорозумінням, а іноді навіть ігноруванням медичних проблем, пов'язаних із болем. Жінки довше чекають на свою чергу у відділеннях невідкладної допомоги, а ефективні знеболювальні засоби їм прописують загалом рідше, ніж чоловікам.
Першу частину проєкту «Знеболь» присвятили головному болю, зокрема мігрені, яка частіше буває у жінок. Матеріал опубліковано в жіночому онлайн-журналі The Devochki.
«Навіть зараз, у 21 столітті, мігрень часто є предметом недолугих жартів про виконання „подружнього обов'язку“ або „хворобу аристократів“, — розповідають у „Дарниці“. — Насправді ж мігрень — сильний головний біль, який супроводжується нудотою та світлобоязню, — є серйозним неврологічним захворюванням, дуже поширеним серед людей віком від 18 до 65 років».
Спецпроєкт інформує про витоки зневажливого ставлення до мігрені у жінок і містить підказки щодо симптомів, за яких слід звернутися до лікаря.
«В усьому світі мігрень пов’язана зі значною стигмою, особливо серед жінок. В Україні, де історично жінки мають дуже багато відповідальності як в родині, так і поза нею, ситуація є ще гіршою, — відзначила заступниця директора з медичних питань фармацевтичної компанії „Дарниці“, кандидат медичних наук Лідія Гончар-Чердаклі. - Мета нашого проєкту — підвищити обізнаність про дане неврологічне захворювання, спонукаючи жінок з мігренню вчасно звертатись по допомогу, а суспільство краще розуміти проблеми людей з головним болем».
427Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована у 1930 році. З 1998 року «Дарниця» є лідером в Україні за обсягом виробництва ліків у натуральному виразі. Стратегічні напрямки розвитку портфеля — кардіологія, неврологія, розв’язання проблем болю. Протягом 2015−2020 років компанія випустила на ринок 50 фармацевтичних брендів. Бенефіціари компанії — сім’я Загорій.
Читайте нас у Facebook