- 18.05 22:27 Сріблясті босоніжки — тренд літа-2025: чому це взуття стане вигідною інвестицією в гардероб
- 18.05 22:00 Дуже смачна спаржа: королівське задоволення
- 18.05 21:30 Ніколь Кідман зізналася, що шкодує про одну річ, від якої відмовилася під час побачень
- 18.05 21:00 Як почистити духовку без проблем: найкращі домашні засоби
- 18.05 20:45 «Обов'язково зверху посипаю пампушки смаженою цибулею», — кулінарка-гастроблогерка Марина Гармаш
- 18.05 20:34 Користувався авторитетом серед побратимів: понад рік рідні чекали на захисника з Вінниччини, який поліг під Бахмутом
- 18.05 20:22 Ракам — «Закохані» та турбота про близьких, Терезам — «Сонце» і радість: Таро-прогноз на 19 травня
- 18.05 20:10 Салат «Апельсинчик»: обов’язково подавайте на святковий стіл
- 18.05 19:45 ЗСУ знищили 50-річний раритет окупантів: про що йдеться
- 18.05 19:39 Грози, град та аномальний холод: що кажуть синоптики про погоду у травні, яка, як і раніше, не тішить українців
- 18.05 19:07 Квартиру відберуть, але телевізор та зубну щітку залишать: якого майна мають право позбавити ухилянта в умовах воєнного стану
- 18.05 18:20 Дякую за лідерство у збереженні життів: що сказав Зеленський віцепрезиденту США на зустрічі у Ватикані
На «Великому будівництві» першого українського хайвею забетонували шляхопровід на перетині з трасою М-03

На будівництві першої в історії України швидкісної траси Н-31 Дніпро — Решетилівка, яка прокладається у Дніпропетровській та Полтавській областях у межах програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво», пройдено важливий етап: у Полтавській області підрядник завершив бетонування шляхопроводу на перетині із трасою М-03 Київ — Харків. Для цього знадобилося понад 600 кубометрів бетону. Про це Укравтодор повідомив у Facebook.
«Монолітна плита виготовлена з попередньо напруженого залізобетону: на кожному прогоні формується 17 каналів, в які закладається арматура. Після цього відбувається бетонування та внутрішнє напруження арматури за допомогою спецобладнання», — повідомили подробиці в Укравтодорі.
Попередньо вже було обладнано під'їзди до шляхопроводу, та на них укладено асфальтобетонне покриття. З'єднання їх зі шляхопроводом можна буде здійснити не раніше, ніж за 28 днів — такий термін необхідний для того, щоб бетон набув своїх проєктних характеристик міцності.
Загальна протяжність нової траси Н-31 у Дніпропетровській та Полтавській областях становитиме 137,5 км. При цьому ділянку у Полтавській області буде виконано повністю з бетону.
Дорога Н-31 прокладається в обхід населених пунктів. Вона буде відноситись до першої категорії з 4 смугами руху та пропускною здатністю 25 500 тисяч автомобілів на добу.
Очікується, що час у дорозі від Дніпра до Києва трасою Н-31 становитиме близько 5,5 години.
Раніше заступник керівника Офісу президента, координатор програми «Велике будівництво» Кирило Тимошенко повідомив, що у 2021 році в Україні було відновлено та збудовано 5098 км доріг державного значення та 2190 км місцевих доріг.
333Читайте нас у Facebook