- 14:11 Скоро Оля буде бабусею: мережа відреагувала на весілля доньки Полякової
- 14:08 Де і о котрій годині дивитись онлайн Усик — Дюбуа 2: розклад трансляцій та прогноз на бій-реванш за титул абсолютного чемпіона світу
- 13:56 «З цим покінчено назавжди»: Дженніфер Лопес отримала пропозицію руки та серця прямо під час концерту
- 13:55 Незрозуміло, як Сметаніна призначать в «Укроборонпром» — політолог
- 13:29 Інфляція сповільнилася: хто в Україні може від цього постраждати
- 13:08 Через «Сінгапурський чізкейк» у лікарні опинилося вже 70 людей: що відомо про отруєння в ресторані Кацуріна
- 12:55 «Калорійна бомба» від Гали з Німеччини: секретне підживлення для томатів — просто «творить чудеса» на городі
- 12:29 Він мріяв літати — і небо стало його домом назавжди: історія Героя України, який загинув у повітряному бою на Херсонщині
- 12:09 Удар по російському гаманцю: в ЄС затвердили 18-й пакет санкцій проти кремля
- 11:56 Дівчина з «Тельчика»: молодша донька Віри Брежнєвої показала, як проводить літо
- 11:32 Німецький уряд нічого не знає про поставку Patriot до України
- 11:14 Легендарний спортсмен-екстремал, який першим стрибнув із краю космосу, розбився на смерть в Італії
«Найгірше — це заробітчани та пристосуванці»: українська співачка про колег, які обирали російський ринок

У 90-х роках, коли був шалений запит на український контент, народився проєкт «Територія А». На думку його засновниці співачки Анжеліки Рудницької, якби його не закрили, можна було б уникнути пропагандистських трендів та перевзування.
«Все було б інакше. Бо не було б трендів хаяти своє. Наші зірки, які отримували гроші з росії, намагалися будь-яким чином дискредитувати все українське. Однією з таких фішок була теза, що все українське „нєкачєствєнноє“, але це ж маячня. Багато наших артистів записували та створювали музику не лише в Україні, а й за кордоном. І співпрацювали з іноземними саунд-продюсерами, але постійно нав’язувалася думка про те, що і це неякісно. Однозначно, що якби проєкт жив донині, формувалися б інші смаки».
Рудницька додала, що українська масова культура не могла собі дозволити знімати кіно, бо це було дорого.
Читайте також: Війна змінила мене та моє покоління: 13-річний Денис Іваник присвячує пісні Україні
«Але вона могла собі дозволити знімати кліпи, відеоарт і таким чином популяризувати українське через музику. «Територія А» стала небезпечною, тому що стало очевидно, що люди починають більше цікавитися своїм. І росія почала вкладати гроші в те, щоб українську музику пригнічувати, прибирати з ефірів популярні проєкти, які формували суспільну думку та патріотизм. Коли ми вже знали, що нас приберуть з ефіру, то наші конкуренти дуже тішилися. Але згодом і вони зникли, почали пропадати фестивалі, інші українські програми. Дуже довго ми жили в інформаційному проваллі, бо багато проєктів не були українськими по суті. Ведучі різноманітних шоу були російськомовними у своїй більшості. До кого ми завжди загравали? Талановиті люди приходили в різні шоу, а суддями переважно були росіяни, серед яких, якщо був один українець — то це добре.
Маючи позицію, яка не подобається, я відчула, як до мене почали вороже ставитися менеджери каналів, які пропагували «руський мір». Найгірше — це заробітчани та пристосуванці, які не мають власної позиції, зараз вони принишкли. Але частково знову повилазили російськомовні проєкти. Мені б хотілося більше оптимізму, але я бачу цей відкат, і мені він не подобається".
Раніше «ФАКТИ» публікували інтерв’ю з автором пісень Андрієм Парфеновим: «Війна змінила музичний ринок в Україні до невпізнанності».
781Читайте нас у Facebook