- 09:26 Жир, нагар та бруд відлітають на очах: додати всього дві ложки й скляні кришки стають як нові
- 08:55 Окупанти розстріляли рейсовий автобус на Сумщині та били по мирних містах України: є загиблі та поранені
- 08:24 Їжте і не набирайте вагу: стало відомо, що їсть Надя Дорофєєва на сніданок
- 08:04 Левам та Скорпіонам — несподіваний прибуток, а у Риб — невеликий конфлікт із близькими людьми: гороскоп на 17 травня та порада від мольфара
- 16.05 22:27 Модний аксесуар літа-2025: підійде для будь-якого стилю та бюджету
- 16.05 22:01 Ця чудова закуска готується за п’ять хвилин: рецепт вас здивує простотою
- 16.05 21:31 Марить, що він бог, одружений з Дженніфер Еністон: зіркова акторка страждає від переслідувача
- 16.05 21:02 Додайте це до ранкової кави: як посилити спалювання жиру
- 16.05 20:45 «Арія Одарки з опери „Запорожець за Дунаєм“ геніально втілена у фарфорових штофах подружжям Трегубових», — колекціонерка Людмила Карпінська-Романюк
- 16.05 20:36 За службу отримав «Хрест Хоробрих»: на війні загинув лейтенант поліції зі Львівщини
- 16.05 20:08 Рогалики на сирному тісті: смачно так, що не відірватись
- 16.05 19:45 Окупанти не можуть здійснити прорив: експерт про літній наступ ворога
Податкова почала моніторити соцмережі та маркетплейси: кого хочуть «спіймати на гарячому»

Люди, як порушують правила переказів з карти на карту, обов'язково попадуть у поле зору податкової служби, яка почала моніторити соціальні мережі, телеграм-канали та маркетплейси.
«Податкова моніторить соцмережі, щоб виявляти „ухилянтів“ від сплати податків за онлайн-продажі», — пояснила народна депутатка та заступниця голови фінансового комітету Верховної Ради Ольга Василевська-Смаглюк.
За її словами, податківці прицілились на тих, хто щомісяця реалізує сотні однакових нових товарів — телефони, навушники, гаджети — і при цьому не звітує про прибутки. Якщо обсяг прибутку досягає мільйонів гривень, то він цілком може стати ціллю перевірки.
Виявляють «тіньових ділків» за допомогою даних із реєстраторів розрахункових операцій — РРО. Саме вони показують реальні фінансові потоки та дозволяють зрозуміти, хто торгує по-крупному, але без податків.
Крім цього, використовуються відкриті джерела — сторінки у соцмережах, торгівля у Telegram та маркетплейсах.
Якщо обсяги виторгу варті уваги, податкова може ініціювати перевірку, надіслати повідомлення чи навіть прийти в гості.
Нагадаємо, якщо людина продає вирощені власноруч фрукти чи овочі зі свого городу, вона не повинна реєструватися підприємцем. Тим більше у Податковому кодексі передбачені пільги при продажу власної городини та продуктів тваринництва.
4558Читайте нас у Facebook