- 21:59 Незвичайний соус з квашених овочів: смачно так, що не відірватися
- 21:32 Наснився сон: сенсаційні заяви Шакіри про сингл двадцятирічної давності
- 21:03 На що звернути увагу перед укладенням договору оренди житла: це вбереже вас від проблем
- 20:45 «Носити прикраси — мистецтво. Щоб мати стильний вигляд, треба знати деякі секрети», — експертка зі стилю Ірина Бейлі
- 20:33 Для дружини та доньки він був опорою: на Покровському напрямку загинув воїн із Дніпропетровщини
- 20:25 Померла зірка «Діамантової руки» та інших фільмів Гайдая
- 20:08 Ароматні ліниві вареники з маком: будете готувати їх ледь не щодня, бо це смакота
- 19:52 Близнюкам — «Закохані» та важливе рішення, Рибам — «Смерть» та початок нового етапу: Таро-прогноз на вівторок, 13 травня
- 19:48 Отримати допомогу від держави зможуть більше переселенців: що вирішив Кабмін
- 19:46 За рік подорожчали на 75%, а за тиждень на 13%: які продукти зростають у ціні в Україні
- 19:21 Особливий день: відома шеф-кухарка похрестила доньок
- 18:59 Польща змінила правила видачі студентських віз іноземцям: що потрібно знати абітурієнтам з України
«Ознак хакерської атаки немає»: стала відома причина масштабного збою в роботі онлайн-сервісів

В Києві 26 квітня вранці було зафіксовано черговий технічний збій, який ускладнив розрахунки за проїзд в транспорті. CEO українського дата-центру De Novo Максим Агеєв записав відеозвернення щодо ситуації в дата-центрі De Novo, що призвела до масштабного збою.
«Сьогодні вранці в нашому дата-центрі трапилася аварія, в результаті якої було знеструмлено повністю всю будівлю, де знаходиться наш дата-центр і наші хмарні сервіси. Що саме відбулось? Я хочу розповісти це, щоб зняти всі спекуляції, які зараз наростають в інтернеті. Зранку технічні служби дата-центру проводили регламентні роботи по оноаленню та заміні джерел безперебійного живлення. Під час виконання цих робіт раптом спрацювала одна з систем переключення живлення, і заблокувала доступ як до акумуляторної батареї, так і до генераторів. Вся аварія тривала з 8:03 до 8:17 ранку. Тобто 14 хвилин. Через 14 хвилин ми відновили електроживлення всіх систем, але проблема ключова заключалася в тому, що знеструмлено було велику кількість обладнання наших клієнтів. І відновлення роботи цих систем займає досить багато часу», — сказав він.
За словами Агеєва, станом на 11:00 роботу публічної хмари для всіх користувачів відновлено.
«Відновлено роботу всього обладнання клієнтів, які розміщують свої комп’ютерні системи у нашому дата-центрі. Тривають роботи по усуненню проблем в деяких сегментах нашої мережі, є невелика кількість клієнтів, які поки що стоять в черзі. Але більшість клієнтів вже працює», — повідомив CEO De Novo.
Агеєв додав, що нинішній збій — перший у практиці компанії з 2008 року.
«Що трапилося, будемо розбиратися. Проведемо внутрішнє розслідування, зробимо розбір польотів. Це дуже для нас важливий професійний виклик. Ми не бачимо ознак хакерської атаки», — заявив він.
Як писали «ФАКТИ», у березні через потужну кібератаку ворога певний час не працювали онлайн-сервіси «Укрзалізниці».
148Читайте нас у Facebook