Настоящий бардак: «Укрзалізниця» снова оскандалилась из-за плохого сервиса
Сервис «Укрзалізниці» почти ежедневно становится предметом обсуждения в соцсетях. Недавнюю поездку в электропоезде сообщением «Львов-Лавочное» описала в Facebook учитель Оксана Кобрин.
Напомним, недовольные сервисом пассажиры могут пожаловаться на горячую правительственную линию по телефону 15−45 или на горячую линию «Укрзалізниці» 0−800−50−31−11. Хотя, как пишут в соцсетях, это не является гарантией того, что сервис станет лучше.
Преподаватель возвращалась с группой школьников с мероприятия, сели в вагон электрички, где были свободные места.
«Людей тьма тьмущая. В вагоне чуть видно. Остановки никто не объявляет. Едете, то едьте», — пишет женщина.
Когда проводник проверял билеты, ему не понравилось, что в одном месте не может сосчитать всех учеников. Как пишен Кобрин, проводник с сакрказмом заявил, что «в поезде билеты покупать надо».
Учитель одного ребенка должна была высадить в Бильче. Из-за того, что не объявляют остановки, станцию можно было проехать.
По словам женщины, «Львовская железная дорога разочаровывает все больше».
Под постом Кобрин оставили такие комментарии.
«Багато разів їхала з групою дітей електричкою. Практично завжди ось такий безлад, як може таке бути, щоб громадський транспорт був таким небезпечним!?»
«Напевно, скоро будуть тори розбирати і здавати на металолом. Залізниці України кінець».
«Зато міністр залізниці має 30 000 тисяч євро зарплати».
«Щодо „В поїзді квитки купувати“ заслуговує на особливу увагу».
«Це ще квіточки. Один вагон плацкарту в Стрий- Івано Франківськ, сморід жахливий».
Бардак такий, що не вписується ні в які рамки. Нещодавно їхала в Чехію. Поїзд до Праги не йде, тільки до Кошіц. Їде через Самбір. В касі ніхто не знав, що за поїзд, на якому пероні зупиняється, коли прибуває. У Львові сказали, коли виїжджає і ми приблизно порахувати, коли буде. Стояв дві хвилини, ледве встигли залізти зовсім в інший вагон. Купе виявилось таке маленьке, три полиці одна над другою, що на другу столицю, я жінка з габаритами, не влізла, про третю і казати нема що. Їхала з внучкою на першій. За що заплатила гроші, невідомо. За міжнародний клас. Чудасія тай годі".
«Якось захотів мій чоловік, він німець, проїхатись нашою електричкою, спочатку пів години не розмовляв, дістав шок, потім задовбав мене питаннями чому так, на які я не мала логічної відповіді, потім хотів зробити фото, не зміг, бо вікна на стільки грязні, що крізь них нічого не видно, в результаті зняв відео про туалет, і був щасливий на кінцевій зупинці».
Ранее «ФАКТЫ» писали о поездке «с ветерком» на пригородном поезде — в тамбуре, где ехали не поместившиеся в вагон пассажиры, в течение поездки не закрывалась дверь.
2401Читайте нас в Facebook