ПОИСК
Книга рецептів

Яблучний пиріг від Лізи Глинської: легко приготує навіть господиня-початківець, а всі домочадці будуть у захваті

18:48 15 травня 2022
Пиріг

Відомий український телекулінар і фудблогер Ліза Глінська, яка поділилася рецептом смачної бабусиної пасочки, вирішила порадити українкам ще один десерт, який зможе легко приготувати навіть господиня-початківець.

«Навіть якщо ви ніколи не готували десерти, така смакота напевно буде вам під силу, а чоловік і всі домашні будуть від неї в захваті», — впевнена Ліза.

При цьому головним компонентом має бути любов до близьких та гарний настрій.

Для приготування яблучного пирога українська красуня-кулінарка рекомендує взяти:

  • 8−9 яблук;
  • 200 г борошна;
  • 200 г манної крупи;
  • 200 г цукру;
  • 10 г розпушувача;
  • 1 ч. л. кориці або ванільного цукру;
  • 100 г вершкового масла;
  • 100 мл молока, а також додатково 30 г цукру.

Процес приготування пирога також не містить жодних «несподіванок» — про нього Ліза Глінська розповіла у короткому відео.

Коротко послідовність дій господині можна описати так:

1. Очистити яблука і натерти на тертці.
2. Змішайти сухі інгредієнти.
3. У круглу форму діаметром 23−24 см. викласти пергамент та обернути її фольгою.
4. Викласти шарами сухі інгредієнти та яблука.
5. Поверх середнього шару вилити розтоплену олію з молоком.
6. Посипати цукром.
7. Випікати в розігрітій до 180 градусів духовці (з конвекцією) 50−60 хв.

І після цього кликати сім'ю до столу — аби оцінили зусилля господині.

Радимо також звернути увагу на новий рецепт випічки ароматного домашнього хліба на сковороді та весняного салату від кулінарної майстрині, яка пережила всі жахи окупації на Сумщині.

20229

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.