- 13:50 Відмова росії від перемовин у Ватикані: ЗМІ пояснили, чому путін боїться їхати в Італію
- 13:46 «Реал» оголосив про звільнення головного тренера: Карло Анчелотті вже знайшли заміну
- 13:21 Ліміт на карткові перекази йде на користь банкам: банкір пояснив, чому так
- 12:55 Підживіть цим полуницю під час цвітіння: тоді точно не будете знати, куди дівати ягоди
- 12:20 «США, Канада, Велика Британія та Швейцарія — це чотири гіганти бюрократії, з якими найважче», — візова експертка Галина Передерій
- 12:07 Літо принесе багатство: хто має добрі шанси покращити матеріальне становище найближчими місяцями
- 11:23 Зовсім не «пень-колода»: хіт Віталія Козловського потужно вийшов у лідери на двох музичних платформах
- 11:23 Трамп шокував Європу відмовою від санкцій проти рф: стали відомі подробиці
- 10:59 Ціни злетять? Які продукти можуть подорожчати до осені
- 10:49 СБУ затримала «крота» фсб у провідному військовому інституті України
- 10:45 Бюджетна юшка з червоної риби від новобранця ЗСУ Ектора Хіменеса Браво — проста, ароматна і дуже смачна
- 10:33 Трамп змінив думку про те, що йому буде легко закінчити російсько-українську війну
В Україні затверджено новий механізм контролю за перевантаженням: що відомо

В Кабміні посилюють вимоги щодо вантажного автотранспорту. Йдеться про перевантаж.
У разі, якщо фура має ознаки перевантаження, то інспектори Укртрансбезпеки зможуть супроводжувати її до найближчого місця зважування або використовувати спеціальний блокуючий пристрій.
Про це пише auto.24tv.ua.
Постановою уряду передбачено:
- право зупинки авто з ознаками перевантаження та супроводу його для зважування до найближчого спеціально облаштованого майданчика (не далі ніж 50 км),
- можливість використовувати спеціальний блокуючий пристрій, якщо водій відмовляється їхати до місця зважування чи виправляти порушення у випадку підтвердження перевищення дозволених норм.
Також визначено ознаки, за яких автомобіль може супроводжуватися на зважування інспектором ДСБТ:
-завантаження вище бортів;
-просідання вузлів підвіски;
- відсутність товарно-транспортної накладної чи відмова її пред"явити.
Зазначається, що інспектори ДСБТ зобов’язані фіксувати спілкування з водієм на боді-камеру повністю — для попередження будь-яких корупційних зловживань. Така норма діє з серпня минулого року. У випадку, якщо інспектор не зафіксував спілкування з водієм на камеру, для співробітника ДСБТ передбачена дисциплінарна відповідальність.
В Україні працюють 48 систем автоматичного зважування (WIM). Вони фіксують перевантаження на дорогах державного значення.
Раніше «ФАКТИ» розповідали, що не можна перевозити в багажнику автомобіля.
294Читайте нас у Facebook