Чому споживачеві не приходить паперова платіжка за газ: у «Нафтогазі» назвали три причини
Українці віднедавна можуть отримувати платіжки за газ від «Нафтогазу» в терміналах «Ощадбанку». В газопостачальній компанії розповіли, чому паперові рахунки за газ можуть не надходити поштою.
Паперові платіжки за спожитий газ надходять споживачам щомісяця після 20 числа. За їх доставку відповідає оператор поштового зв'язку «Укрпошта». У деяких випадках клієнти скаржаться, що зовсім перестали отримувати рахунки.
В «Нафтогазі» пояснили, що паперові платіжки не надходитимуть у трьох випадках:
• клієнт має переплату за газ;
• клієнт сплатив до 12 числа;
• клієнт відмовився від паперового рахунку.
Споживачам нагадали, що в особистому кабінеті можуть самостійно вибрати тип рахунку, який хочуть отримувати.
Наприклад, можна не чекати листоноші з паперовою платіжкою, а отримувати її на електронну пошту.
«Також Ви можете зареєструватися в особистому кабінеті і в налаштуваннях змінити тип рахунку, щоб він надходив або в особистий кабінет, або на електронну пошту для вашої зручності», — повідомили в компанії.
Раніше «ФАКТИ» писали, як отримати паперові квитанції про оплату для оформлення субсидії, а також про те, за що платитимуть українці у новій платіжці за газ.
780Читайте нас у Facebook