- 14:21 Що робити, якщо вам заблокували рахунок через порушення банківських переказів: поради банкіра
- 13:52 У Стамбулі російська делегація погрожувала захопити нові області України — ЗМІ
- 13:22 Не садіть розсаду зранку: основні правила закладення майбутнього врожаю помідорів
- 12:56 Дуже схожа на Бреда Пітта: у мережі з’явилися нові фото старшої біологічної доньки актора
- 12:20 «Я не впевнений у їхній перемозі»: коментатор «Євробачення» Тимур Мірошниченко про гранд-фінал конкурсу
- 12:07 Спіймаєте хвилю успіху: які знаки зодіаку вже скоро купатимуться у достатку
- 11:53 Вологі мрії кремля: які ультиматуми виставили росіяни Україні в Стамбулі
- 11:46 Дружина — краще, ніж рідня? Принц Гаррі і Меган підтримали Брукліна Бекхема та Ніколу Пельтц у протистоянні з батьками
- 11:23 Зовсім не хоче миру: у Європі розкритикували путіна через неявку на переговори
- 10:56 Просто магічне «вариво»: варення з соснових шишок — дуже корисне та смачне
- 10:38 Помер знаменитий футболіст, який грав на двох чемпіонатах світу і забивав Англії
- 10:24 Знайшла «по нюху»: Христина Орбакайте розповіла, як шукала у Берліні парфуми «Kristina»
Потрібне розкриття котловану: названо попередні висновки про причини аварійного стану тунелю на «синій» гілці метро в Києві

Причиною деформації тунелю між станціями метро «Деміївська» та «Либідська» у Києві є неякісні проектні рішення та будівельно-монтажні роботи зі спорудження тунелю на цій ділянці. Такі попередні висновки зробили експерти Науково-дослідної судово-експертної установи.
Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.
«Отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро „Деміївська“ — „Либідська“. У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки», — повідомив представник КМДА.
Директор Департаменту також зазначив, що експертне дослідження триває. Воно проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС).
«Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проектування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати», — підкреслив Кандибор.
Крім того, відповідно до висновків науковців, КП «Київський метрополітен» виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю. Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також виконання відновлювальних робіт.
Раніше відповідні висновки щодо причин деформації тунелю між станціями метро «Деміївська» та «Либідська» зробили і в парламентському Комітеті з питань транспорту та інфраструктури.
Як повідомляв член цього комітету Костянтин Бондарєв, причиною техногенної аварії на «синій» гілці метро стало авральне будівництво цієї ділянки у 2010 році.
В той же час вже відомо про проблеми і на інших ділянках столичної підземки.
299Читайте нас у Facebook