ПОИСК
Україна

Потрібне розкриття котловану: названо попередні висновки про причини аварійного стану тунелю на «синій» гілці метро в Києві

17:07 25 січня 2024
Тунель київського метро

Причиною деформації тунелю між станціями метро «Деміївська» та «Либідська» у Києві є неякісні проектні рішення та будівельно-монтажні роботи зі спорудження тунелю на цій ділянці. Такі попередні висновки зробили експерти Науково-дослідної судово-експертної установи.

Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.

«Отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро „Деміївська“ — „Либідська“. У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки», — повідомив представник КМДА.

Директор Департаменту також зазначив, що експертне дослідження триває. Воно проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС).

РЕКЛАМА

«Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проектування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати», — підкреслив Кандибор.

Крім того, відповідно до висновків науковців, КП «Київський метрополітен» виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю. Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також виконання відновлювальних робіт.

РЕКЛАМА

Раніше відповідні висновки щодо причин деформації тунелю між станціями метро «Деміївська» та «Либідська» зробили і в парламентському Комітеті з питань транспорту та інфраструктури.

Як повідомляв член цього комітету Костянтин Бондарєв, причиною техногенної аварії на «синій» гілці метро стало авральне будівництво цієї ділянки у 2010 році.

РЕКЛАМА

В той же час вже відомо про проблеми і на інших ділянках столичної підземки.

296

Читайте нас у Facebook

РЕКЛАМА
Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів