- 12:36 Клубний чемпіонат світу-2025 з футболу: календар, результати та відеоогляди матчів, розклад телетрансляцій
- 12:29 Замовне вбивство підприємця на Троєщині у Києві: поліція затримала підозрюваного в Одесі
- 12:28 «Найсмачніша кава — це завжди та, яка запам’яталась емоцією»: чемпіон України та учасник світових змагань з обсмажування кави
- 11:55 Любов, гроші і підказки Всесвіту: які знаки зодіаку відчують себе особливими цими вихідними
- 11:31 Трамп використає президентські повноваження, щоб надіслати зброю в Україну, — ЗМІ
- 10:57 Нові розлади у клані Бекхемів: Ромео і Круз заблокували Брукліна, а Нікола Пельц вирішила знищити модний бізнес свекрухи Вікторії
- 10:38 Легендарний футбольний тренер, жорстоко «побитий» київським «Динамо», вилікувався від раку
- 10:27 Ґрунт буде родючим та здоровим: фермерка порадила, які сидерати посіяти після цибулі та часнику
- 09:56 Соковиті, смачні та дуже ніжні: Іван Янюк розповів, як краще приготувати кабачки, поки сезон
- 09:26 Майже 400 тисяч грн: Гетманцев назвав найбільшу суддівську пенсію в Україні
- 08:54 Атака на Україну: в західних областях є загиблі та поранені
- 08:17 Стрільцям потрібний план дій, а Рибам краще провести день на самоті: гороскоп на 12 липня
Нардеп Заблоцький лобіює до законопроєкту про розмитнення авто в «Дії» поправку, яка дозволить ввезення мотлоху, — ЗМІ

Народний депутат Мар’ян Заблоцький пропонує додати до законопроєкту про розмитнення авто через «Дію» дозвіл на масове ввезення в Україну автомобільного непотребу без будь-яких перевірок технічного стану. Про це пишуть «Подробиці».
«Народний депутат Мар’ян Заблоцький намагається дозволити ввозити в Україну без будь-яких перевірок автомобільний мотлох, який заборонений до руху в ЄС та США через незадовільний технічний стан і небезпечність для водіїв та пасажирів. Як стало відомо, відповідні поправки Заблоцький пропонує додати у прийнятий за основу законопроєкт 10380 про розмитнення авто через «Дію», — йдеться у матеріалі.
Нагадаємо, суть ідеї колег депутата по фракції та Мінцифри полягала у спрощенні процедури саме розмитнення авто, а не у скасуванні перевірок технічного стану.
«Раніше спроби нардепа запровадити безконтрольне ввезення автомобілів шляхом внесення ним законопроектів 9460 та 9210 вчасно зупинили у комітетах з питань економічної політики та з питань правоохоронної діяльності, а в Уряді надали висновок, що такі ідеї Мар’яна Заблоцького зашкодять як європейській інтеграції України, економіці, так і безпеці дорожнього руху», — йдеться в матеріалі.
Зокрема Мінекономіки у висновку на законопроект Заблоцького 9460 підкреслило, що його прийняття негативно впливатиме на виконання Україною зобов’язань в рамках Угоди про асоціацію, оскільки запровадження одностороннього визнання результатів оцінки відповідності, проведених в державах-членах ЄС, нівелює досягнуті результати в рамках переговорного процесу стосовно укладення Угоди про «промисловий безвіз» у перших пріоритетних секторах промислової продукції — машин. Що стосується наслідків для громадян та бізнесу, то їх Мінекономіки констатувало дуже просто — підвищення цін на авто.
Також Міністерство зазначало, що реєстрація транспортного засобу в країнах, де застосовуються мінімальні вимоги безпеки, не може бути прирівняна до здійснення оцінки відповідності вимогам, що діють в Україні. Тобто, проект 9460 міг призвести до зростання ДТП на дорогах.
Втім, Заблоцький знов намагається проштовхнути ті ж пропозиції — тепер вже до законопроекту 10380.
Як відомо, у країнах ЄС та США основними причинами зняття з обліку та продажу автомобіля є те, що вони мають великий пробіг або потрапили у ДТП. Часто через великий пробіг в цих автомобілях ще до того, як вони потрапляють в Україну, замінюють двигуни, вирізають каталітичні нейтралізатори та сажеві фільтри в зв’язку з виходом їх з ладу. Отже, автомобіль, який в свій час стояв на обліку в ЄС або США, та автомобіль, який потім потрапив в Україну — це абсолютно різні автомобілі за параметрами безпеки та екології.
Таким чином, у разі ухвалення поправок Заблоцького, в Україну масово ввозитимуть транспортні засоби, які не відповідають вимогам технічного регламенту, і які без проходження процедури сертифікації або будь-якої перевірки технічного стану транспортного засобу, будуть ставитися на облік та допускатися до участі у дорожньому русі, що спричинить збільшення кількості ДТП на дорогах України, адже фактично технічний стан не контролюватиметься.
173Читайте нас у Facebook