Простий лайфхак для схуднення: вчені назвали ідеальний порядок прийому їжі
Те, що опиняється на нашій тарілці, має значення, але порядок, у якому ми їмо, не менш важливий. Вчені зі Стенфордського університету вивчали вплив цього взаємозв'язку на рівень цукру в крові та апетит. Результати показують, що невеликі зміни у звичках можуть сприяти підтримці здорової ваги та зменшувати почуття голоду. Дослідницька група зі Стенфордського університету проаналізувала, як організм реагує на одну й ту саму їжу, споживану в різному порядку. Учасники їли страви, що містили рис, але в різних варіаціях йому передували інші інгредієнти — багаті на клітковину овочі, білок (наприклад, яйця) або жир.
Вони виявили, що початок прийому їжі з продуктів, багатих на білок і клітковину, значно уповільнює підвищення рівня глюкози в крові. Це запобігає раптовим «стрибкам цукру» в організмі, які часто призводять до швидкого повернення голоду та потреби в перекусі.
Дослідники наголошують, що більш стабільна глікемічна реакція може бути одним з ключових механізмів, що підтримують підтримку здорової маси тіла, пише популярне видання для жінок Kobieta.
Один з авторів дослідження, професор Майкл Снайдер, зазначає, що зміна порядку прийому їжі не вимагає обмежувальних дієт або складних правил. На практиці достатньо почати прийом їжі з овочів або джерела білка, а лише потім перейти до вуглеводів.
Цікаво, що включення жирів перед вуглеводами не усуває коливання рівня глюкози, але може дещо відтермінувати їх виникнення. Хоча цей ефект ще не повністю досліджений, він може бути важливим у контексті контролю апетиту та енергетичного балансу.
Вчені зазначають, що якість споживаних вуглеводів також важлива. Цільнозернові продукти, такі як коричневий рис та цільнозерновий хліб, викликають повільніше вивільнення глюкози та довше зберігають відчуття ситості.
Раніше писали про те, навіщо українці вигадали борщ. Спойлер — він містить антиоксиданти, покращує зір і додає енергії.
89Читайте нас у Facebook