- 13.06 22:28 Прикраса з історією: чому тіара знову в тренді
- 13.06 22:01 Секрет теплих зустрічей: приготуйте рідним фантастичне медове печиво до ароматного чаю
- 13.06 21:31 Хоче яхту та гарячих хлопців: Дженніфер Лопес надихається Леонардо Ді Капріо
- 13.06 21:00 Як побороти гниль на вишні: прості та доступні способи, що творять дива
- 13.06 20:35 Кабмін передав частину функцій від органів соцзахисту до Пенсійного фонду: що важливо знати
- 13.06 20:33 Завжди був готовий допомогти побратимам: воїн з Львівщини загинув у стрілецькому бою на Сумщині
- 13.06 20:06 Печиво «Горішки»: чудова випічка для ранкових чаювань
- 13.06 19:42 Окупація чи тиск: експерт розповів, чого очікувати на Сумському напрямку від ворога і в чому його головна мета
- 13.06 19:39 «Що швидше ми налаштуємося на довгу війну, то швидше війна завершиться», — Валерій Пекар
- 13.06 19:22 Дівам — «Зірка» та приємні враження, Козерогам — «Сонце» та заслужений відпочинок: Таро-прогноз на 14 червня
- 13.06 18:59 Одна карта — на всі рахунки: в Україні запроваджують відкритий банкінг
- 13.06 18:34 росія і КНДР шукають приховані способи вербувати військових з Північної Кореї, — аналітики
Катастрофа Ан-12 під Іркутськом: у МЗС підтвердили, що на борту були двоє українців

У Росії під час аварії транспортного літака Ан-12 під Іркутськом загинули двоє українців. Це підтвердив речник МЗС України Олег Ніколенко. Обидва громадяни України входили до складу екіпажу літака.
У Росії кажуть, що на борту було до семи членів екіпажу. Усі вони загинули. Жертв ще не ідентифіковано, обставини аварії А-12 з'ясовуються.
За інформацією російських ЗМІ, громадянство України мали інженер Дмитро Гармоненко (раніше названий білоруським громадянином) та Олександр Чуприненко (за одними даними, він був другим пілотом, за іншими — внесений у списки як пасажир). Решта членів екіпажу — це росіяни та білоруси.
Транспортник Ан-12 білоруської авіакомпанії «Гродно» розбився за сім кілометрів від Іркутська, впавши в районі села Пивовариха. Літак привіз продукти з Білорусі на Чукотку, а розвантажившись в аеропорту Кепервеєм, мав приземлитися в Іркутську, а потім повернутися до Гродно. У районі Іркутська була сильна хуртовина, літак пішов на друге коло перед посадкою, а потім зник з екранів радарів. За попередніми даними, аварія могла статися через погодні умови або через технічну несправність на борту.
Фото irkobl.ru
1073Читайте нас у Facebook