- 14.06 22:26 Три аксесуари, яким ви подякуєте в подорожі: це зручно і комфортно
- 14.06 21:59 Мариновані огірки на будь-який смак: простий рецепт від гастроблогера
- 14.06 21:30 «Я завжди оберу тебе, крихітко»: суперечка Брукліна Бекхема з Девідом та Вікторією набула серйозних обертів
- 14.06 21:01 Півонії в’януть у вазі: з цим трюком вони радуватимуть вас довше
- 14.06 20:45 «Українські фарфористи створили галерею неймовірних образів вишивальниць», — колекціонерка Людмила Карпінська-Романюк
- 14.06 20:32 «Вирушаю „на нуль“. Поки мені не дзвони»: захисник із Сумщини отримав смертельне поранення в бою
- 14.06 20:16 «Живий Нострадамус» зробив похмуре передбачення про майбутнє Меган Маркл
- 14.06 20:05 Галета з грушею і горгонзолою: сміливо подавайте на святковий стіл
- 14.06 20:04 Клубний чемпіонат світу-2025 з футболу: календар, результати та відеоогляди матчів, розклад телетрансляцій
- 14.06 19:54 Дівам — «Зірка», Стрільцям — «Закохані», а Козорогам — «Мир»: Таро-прогноз та поради карт на 15 червня
- 14.06 19:44 Окупанти похвалилися «труною на гусеницях» на Курському напрямку
- 14.06 19:16 Скоро чекайте на нову соціальну допомогу: хто зможе з липня отримувати по 4500 грн щомісяця
«Ні руки помити, ні телефон підзарядити, з туалетом проблеми»: українець пожалівся на «пізнавально-розважальну подорож» у фірмовому потязі

«Укрзалізниця» знову спровокувала скандал якістю поїздки, цього разу — у фірмовому поїзді Київ-Запоріжжя. Умовами та ціною проїзду (769 грн) обурився один із пасажирів, журналіст Євген Чечерінда.
У соцмережі він повідомив, що у вагоні не працював туалет, тому «за зручностями» доводилося йти до сусіднього, але й там працював лише один із двох туалетів.
Крім того, неможливо було зарядити телефон (у розетках не було електрики).
«Неможливо було помити руки, тому що не було води в туалетах, але неможливо було пописати, тому що в модних сучасних унітазах і так до країв було сечі, яка просто не змивалася. Але туалет при цьому не закривали. У сусідньому вагоні номер 2 також працював лише один туалет, на іншому ж висіла табличка — «туалет не працює», — розповів Чечерінда.
На довершення за пляшку питної води треба було віддати 10 гривень і за кожним провідником бігав у сусідній вагон.
«Одним словом, — дякую рідна Укрзалізниця, що за якісь 30 $ влаштувала для мене таку пізнавально-розважальну подорож! Добре, що спілкування з тобою було недовгим», — підбив підсумок поїздки Чечерінда.
У коментарях на повідомлення відреагував член правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський. За його словами, під час руху вийшов з ладу генератор, а потім новий (!) вагон був аварійно підключений до сусіднього, тому додаткові сервіси (до них чомусь і змив туалету) не працювали.
При цьому він пообіцяв, що кожен пасажир, який звернеться до компанії, отримає безкоштовне користування сервісами лаунж-зони на залізничному вокзалі, а керівництво розбереться з тими, хто випустив у рейс несправний вагон.
Нагадаємо, нещодавно «Укрзалізниці» довелося перевіряти і всі вокзали країни — після інциденту в Дніпрі, де під час планових регламентних робіт із заміни ламп люстри центрального вокзалу Дніпра обірвався трос і люстра впала на підлогу.
910Читайте нас у Facebook