- 13:11 «Проблема набула загрозливого характеру»: у Раді готують новий великий штраф для автомобілістів
- 12:43 Непередбачені витрати та повернення боргів: фінансовий гороскоп на тиждень 6 — 12 січня
- 12:20 Хуліган із психлікарні: подробиці гучного скандалу з керівником медзакладу в Полтаві
- 11:58 Кинута 16-річною матір'ю однорічна дитина кілька днів провела на самоті у порожній квартирі
- 11:32 Польща розробляє плани евакуації: що стало причиною
- 11:29 СБУ запобігла кривавому теракту проти військових у Київській області
- 11:09 У родині олімпійської чемпіонки Серебрянської сталося горе
- 10:44 Чекаємо на температурні рекорди: другий тиждень січня здивує українців погодою
- 10:21 Підсвітити слабкі місця: ЗМІ про несподіваний контрнаступ у Курській області
- 10:10 Близько 130 безпілотників атакували Україну в хрещенську ніч: уламки збирали у п'яти областях
- 09:51 Перша нагорода у кінокар'єрі Демі Мур та рекорд «Емілії Перес»: у США вручили «золоті глобуси»
- 09:24 «В голові у путіна — посварити мене з Трампом»: що сказав Зеленський у «матючому» інтерв'ю американському блогеру
Мануфактура: Lladro
Час випуску: 1998
Скульптор: Virginia González
Розмір: 33×27 cm
Лімітована серія 2000 виробів
Із експозиції «Shvets Museum»
Багато разів буваючи у «Місті порцеляни», розташованому недалеко від іспанської Валенсії, і спостерігаючи за кропіткою роботою майстрів і майстринь всесвітньо відомої мануфактури Lladro, я не раз дивувався, як простим людським рукам вдається творити дивовижні фарфорові дива.
Виліплювані подовгу (іноді протягом тижнів і навіть місяців) найтонші композиції немов акумулювали в собі всю гаму добрих і чистих помислів, без яких створити таку неземну красу просто неможливо. І зараз, коли у залах нашого музею виставлено сотні унікальних виробів ручної роботи, кожен із нас відчуває цю приголомшливу енергетику любові до прекрасного, яка була закладена авторами в свої твори.
Душа ніби мліє від щастя. Почуття ніби переповнюють її відчуттями благостності, коли розглядаєш неповторні деталі героїв порцелянових композицій, створені напевно не без участі божественних сил. Закладені у порцеляну добро і любов м'яко передаються кожному, хто схильний цю красу сприймати.
У зв'язку з цим мені згадалася стара іспанська притча про Майстра, який вирізав зі шматка дерева Троянду. Різець у нього був маленький, сталевий, блискучий. У руках Майстра він ставав слухняним і вправним. Але якось, не закінчивши роботу, Майстер кудись пішов, залишивши Різець на столі.
У цей час у майстерню зайшов Кустар. Побачивши на столі блискучий ножик, а поряд з ним не до кінця ще вирізану з дерева Троянду, Кустар узяв ножик і спробував вирізати пелюстки Троянди. Але в нього нічого не
вийшло. Ніж лише кришив Троянду, псуючи роботу Майстра.
Здивована Троянда запитала:
- Різець, чому ти раптом став так погано працювати?
І Різець їй відповів:
- Я ж просто шматочок стали. Різцем я буваю лише тоді, коли бере мене до рук Майстер. А в руках Кустаря я знову стаю не Різцем, а звичайним гострим ножиком.
Усім сьогоднішнім іменинникам дозвольте побажати добра та щастя. А вам, друзі мої, гарного дня. Як завжди, щиро ваш.
вологість:
тиск:
вітер: