- 19.04 22:25 Ніжний десерт без випічки та борошна: легко та смачно
- 19.04 22:01 Кохання почало згасати: популярний ведучий розповів про розлучення з блогеркою
- 19.04 21:32 Є важливим показником стану здоров'я: чому важливо контролювати окружність талії
- 19.04 21:18 Керівник Комітету з питань етики НАЗЯВО захищає докторську дисертацію у Словаччині: що відомо
- 19.04 21:05 Допомога військовим на оздоровлення: адвокат розповів, хто та як може її отримати
- 19.04 20:48 Родина Шумахера виставила за мільйони на аукціон унікальну колекцію легенди Формули-1
- 19.04 20:45 «Створення ажурної писанки — така тонка робота, що я затамовую подих під час різьблення», — майстриня Богуслава Юстина Голень
- 19.04 20:36 Дорога додому затягнулась на два роки: боєць з Черкащини поліг на Донеччині
- 19.04 20:34 «Це абсурдно, коли наші партнери бояться своєї сили»: Зеленський звернувся до міністрів оборони країн НАТО
- 19.04 20:18 Корисний лимонад з кульбаб: як приготувати весняний напій, що позитивно впливає на психіку
- 19.04 20:11 Людина Легенда. Сьогодні народився Валерій Баранов — багаторічний мер Бердянська
- 19.04 20:03 Через брак ППО в Україні росія отримує успіхи, хоч і повільні — аналітики
Мануфактура: Lladro
Час випуску: 1998
Скульптор: Virginia González
Розмір: 33×27 cm
Лімітована серія 2000 виробів
Із експозиції «Shvets Museum»
Багато разів буваючи у «Місті порцеляни», розташованому недалеко від іспанської Валенсії, і спостерігаючи за кропіткою роботою майстрів і майстринь всесвітньо відомої мануфактури Lladro, я не раз дивувався, як простим людським рукам вдається творити дивовижні фарфорові дива.
Виліплювані подовгу (іноді протягом тижнів і навіть місяців) найтонші композиції немов акумулювали в собі всю гаму добрих і чистих помислів, без яких створити таку неземну красу просто неможливо. І зараз, коли у залах нашого музею виставлено сотні унікальних виробів ручної роботи, кожен із нас відчуває цю приголомшливу енергетику любові до прекрасного, яка була закладена авторами в свої твори.
Душа ніби мліє від щастя. Почуття ніби переповнюють її відчуттями благостності, коли розглядаєш неповторні деталі героїв порцелянових композицій, створені напевно не без участі божественних сил. Закладені у порцеляну добро і любов м'яко передаються кожному, хто схильний цю красу сприймати.
У зв'язку з цим мені згадалася стара іспанська притча про Майстра, який вирізав зі шматка дерева Троянду. Різець у нього був маленький, сталевий, блискучий. У руках Майстра він ставав слухняним і вправним. Але якось, не закінчивши роботу, Майстер кудись пішов, залишивши Різець на столі.
У цей час у майстерню зайшов Кустар. Побачивши на столі блискучий ножик, а поряд з ним не до кінця ще вирізану з дерева Троянду, Кустар узяв ножик і спробував вирізати пелюстки Троянди. Але в нього нічого не
вийшло. Ніж лише кришив Троянду, псуючи роботу Майстра.
Здивована Троянда запитала:
- Різець, чому ти раптом став так погано працювати?
І Різець їй відповів:
- Я ж просто шматочок стали. Різцем я буваю лише тоді, коли бере мене до рук Майстер. А в руках Кустаря я знову стаю не Різцем, а звичайним гострим ножиком.
Усім сьогоднішнім іменинникам дозвольте побажати добра та щастя. А вам, друзі мої, гарного дня. Як завжди, щиро ваш.