- 18:31 Солодкі напої не подорожчають: в парламенті відкинули ідею нового податку
- 18:11 У якому разі до страхового стажу не зарахують місяць, за який сплачено добровільний соціальний внесок: роз'яснює ПФУ
- 17:46 «Резерв+» тепер ще й штрафи збирає: у популярному додатку з'явилася нова послуга
- 17:35 Вже не розглядається як стратегічна інвестиція у майбутнє нації, — Інна Костиря про системну кризу освіти
- 17:30 путін ігнорує Трампа, бо чекає на прорив фронту в Україні, — ЗМІ
- 17:05 Чи повинні мобілізовані ФОПи сплачувати податки під час служби: податкова служба роз’яснила
- 16:57 Поворотний момент: на вихідних 12 та 13 липня успіх чекає на п'ять знаків зодіаку
- 16:32 Це тріумф: шанувальники Меган Маркл відзначили її нове досягнення
- 16:17 Футболіст «Шахтаря» та збірної України у свій день народження став батьком
- 16:01 На тата схожа: родина відомого танцюриста похрестила доньку
- 15:40 Три найнебезпечніші схеми кібершахрайства в Україні: як обманюють і чи є засоби захисту
- 15:15 Не нашкодь: які підживлення категорично протипоказані томатам
Телефонний спам, шахрайство та реклама — все? Міністр цифрової трансформації розповів про механізм боротьби з ними

Шахрайство за допомогою телефонів та SMS-розсилок серйозно дошкуляє українцям та завдає їм шкоди, а різна телефонна реклама дратує. Однак незабаром з цим буде покінчено, оскільки бізнес змусять реєструвати свої телефонні номери.
Про це у своєму Telegram-каналі повідомив міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров. За його словами, розроблено та буде впроваджуватися цілий алгоритм дій та інструмент для операторів мобільного зв'язку для боротьби зі спам-викликами та нав'язливою рекламою.
З часом оператори блокуватимуть спам, рекламу та потенційно шахрайські дзвінки. Ці зміни будуть вводитися поступово, щоб дати час операторам на технічні доопрацювання.
За словами чиновника, бізнес повинен буде укласти договір з оператором та зареєструвати номери, за якими може телефонувати. Якщо ні, виклики з цих номерів можуть бути заблоковані автоматично. Вже незабаром оператор зможе блокувати номер за зверненням користувача у разі спам-дзвінка.
Також міністр відзначив наступні зміни:
- у особистому користувацькому кабінеті ви зможете не тільки переглянути всі свої витрати, а й відключити контент-послуги самостійно, без запиту до оператора;
- тепер швидкість інтернету повинна бути прописана в угоді. Якщо оператор обіцяє 100 Мбіт/с, а ви отримуєте 40 — це вже порушення договору. І якщо реальна швидкість нижча — можете подати скаргу до НКЕК або звернутися до суду;
- підтримка для українців у зоні бойових дій. Користувачі не втратять зв'язку через несплату послуг, а їхні SIM-картки не будуть блокуватися за несплату. До того ж при першому вході в мережу надається безкоштовний пакет зв'язку.
Тим часом один з операторів мобільного зв'язку підняв тарифи на свої послуги.
140Читайте нас у Facebook