- 09:25 Рецепт «найпухкішої паски» від Олі Полякової: точно смакуватиме усій родині
- 08:55 Ворог продовжує наступальні операції по всій лінії фронту на захід від Авдіївки: яка ситуація на фронті
- 08:25 Левам — романтичне побачення, Овнам — розширення світогляду, а Стрільцям — завершення справ: що обіцяють зорі в останній робочий день тижня
- 25.04 22:25 Салат з броколі та сиру фета: чудова ідея до Великодня за рецептом відомої співачки
- 25.04 21:58 «Боже мій, я справді це зробила?»: Ріанна зізналась, про що найбільше шкодує
- 25.04 21:30 Зверніть увагу на ці рослини: як боротися з зараженням кімнатними мухами
- 25.04 21:02 Рутинна робота підвищує ризик деменції: оприлюднено результати масштабного наукового дослідження
- 25.04 20:49 Чарівна Дар'я Білодід принесла Україні золоту медаль чемпіонату Європи
- 25.04 20:43 Два роки рідні сподівалися на диво: стало відомо про загибель на Луганщині воїна з Гайворона
- 25.04 20:35 «Камінні годинники з фарфору зараз модні, як і кілька століть тому», — колекціонерка Людмила Карпінська-Романюк
- 25.04 20:18 Картопляна піца в духовці: нереально смачний рецепт фіналіста шоу «МастерШеф»
- 25.04 20:07 Земля горить під ногами: міністр Сольський, що оскандалився, подав у відставку
Країна: Іспанія
Мануфактура: Lladro
Рік створення: 2015
Скульптор: Raul Rubio
Розмір: 52×19 cm
Із експозиції «Shvets Museum»
Просто обожнюю історії, подібні до цієї. Вони здатні не тільки мотивувати людей, які падають духом і втрачають надію на те, що ситуація зміниться на краще. Вони вкотре підтверджують старе перевірене правило: щастить тому, хто везе.
У молодісті Жан-Клод Деко заробляв на життя, розклеюючи оголошення на стінах будівель у Парижі. Його скромному заробітку настав кінець, коли місцева влада визнала це заняття незаконним. Саме в той момент і народилася краща ідея — ідея, що дозволяє йому продовжити розклеювати оголошення, але при цьому робити це так, щоб одночасно робити внесок у якість життя та облаштування міста.
Натхнення до Деко прийшло одним дощовим днем, коли він побачив наскрізь промоклих людей, які чекали на автобус. «Чому б не встановлювати автобусні зупинки безкоштовно в обмін на право розміщення на них реклами?» — подумав Деко. Він вирушив із цією пропозицією до мера Ліона і на диво швидко отримав дозвіл діяти. Той дощовий день тепер вважають днем заснування однієї з найбільших у світі компаній із встановлення вуличного обладнання. Вже за кілька років її дохід становив 1,4 мільярда доларів. І переважно це був прибуток від реклами.
Сьогодні вуличне обладнання компанії JCDecaux SA встановлено у десятках тисячах міст світу. На початку 1999 року вона придбала Havas Media Communication — Outdoor Advertising, найбільшу в Європі фірму з виробництва та встановлення рекламних щитів, розширивши свою присутність на 31 країну та більше, ніж на 11 тисяч міст.
З роками компанія розширила свої пропозиції у сфері вуличного обладнання від автобусних зупинок та кіосків до газетних стійок, дорожніх знаків, ліхтарних стовпів, урн для сміття, ослонів, інтерактивних інформаційних панелей та автоматичних громадських туалетів.
«Коли я створював першу автобусну зупинку з рекламою, що обійшлася для місцевої влади абсолютно безкоштовно, я хотів вирішити проблему старого обладнання; боротися з надмірною і абсолютно непривабливою рекламою і, надавши їй нову цінність, продемонструвати дієвість якісної реклами», — каже Деко, який досі керує своєю компанією разом із двома синами, Жаном-Франсуа та Жаном-Шарлем: «Нашим головним завданням була підтримка на міських вулицях чистоти та надання послуг, життєво необхідних городянам…»
Усім сьогоднішнім іменинникам дозвольте побажати добра та щастя. А вам, друзі мої, гарного дня. Як завжди, щиро ваш.