- 09:46 Автоперевізники розблокували пункт пропуску «Вишне-Немецке — Ужгород» на українсько-словацькому кордоні
- 09:36 Де і коли дивитися в прямому ефірі «Динамо» — «Металіст 1925»: розклад трансляцій та прогноз на перенесений матч УПЛ
- 09:24 На відновленні зруйнованого житла у Гостомелі вкрали понад 20 мільйонів гривень, — Держаудитслужба
- 09:22 Сенсація: для зору шкідливі не мобільні телефони, а екрани комп’ютерів
- 09:07 Двоє працівників газової служби стали жертвами зсуву ґрунту в Харкові
- 08:43 Овнам доведеться ухвалити важливе рішення, Діви будуть здивовані, а на Риб чекає успіх: гороскоп на 5 грудня 2023 року
- 08:22 Нічна атака «Шахедів»: збито 10 із 17 дронів-камікадзе
- 04.12 22:30 Домашній сир із йогурту: чарівне перетворення
- 04.12 22:01 Ріанна приголомшила: співачка після пологів знялася у мереживній білизні Savage X Fenty
- 04.12 21:30 Один з найкращих природних засобів для росту волосся: обов’язково включіть до раціону цю крупу
- 04.12 21:00 Залежить від місця отримання доходу: як українцям платити податки за кордоном
- 04.12 20:45 Алмази можуть випасти з 12-го пакету санкцій ЄС проти росії

Країна: Іспанія
Мануфактура: Lladro
Рік створення: 2015
Скульптор: Raul Rubio
Розмір: 52×19 cm
Із експозиції «Shvets Museum»
Просто обожнюю історії, подібні до цієї. Вони здатні не тільки мотивувати людей, які падають духом і втрачають надію на те, що ситуація зміниться на краще. Вони вкотре підтверджують старе перевірене правило: щастить тому, хто везе.
У молодісті Жан-Клод Деко заробляв на життя, розклеюючи оголошення на стінах будівель у Парижі. Його скромному заробітку настав кінець, коли місцева влада визнала це заняття незаконним. Саме в той момент і народилася краща ідея — ідея, що дозволяє йому продовжити розклеювати оголошення, але при цьому робити це так, щоб одночасно робити внесок у якість життя та облаштування міста.
Натхнення до Деко прийшло одним дощовим днем, коли він побачив наскрізь промоклих людей, які чекали на автобус. «Чому б не встановлювати автобусні зупинки безкоштовно в обмін на право розміщення на них реклами?» — подумав Деко. Він вирушив із цією пропозицією до мера Ліона і на диво швидко отримав дозвіл діяти. Той дощовий день тепер вважають днем заснування однієї з найбільших у світі компаній із встановлення вуличного обладнання. Вже за кілька років її дохід становив 1,4 мільярда доларів. І переважно це був прибуток від реклами.
Сьогодні вуличне обладнання компанії JCDecaux SA встановлено у десятках тисячах міст світу. На початку 1999 року вона придбала Havas Media Communication — Outdoor Advertising, найбільшу в Європі фірму з виробництва та встановлення рекламних щитів, розширивши свою присутність на 31 країну та більше, ніж на 11 тисяч міст.
З роками компанія розширила свої пропозиції у сфері вуличного обладнання від автобусних зупинок та кіосків до газетних стійок, дорожніх знаків, ліхтарних стовпів, урн для сміття, ослонів, інтерактивних інформаційних панелей та автоматичних громадських туалетів.
«Коли я створював першу автобусну зупинку з рекламою, що обійшлася для місцевої влади абсолютно безкоштовно, я хотів вирішити проблему старого обладнання; боротися з надмірною і абсолютно непривабливою рекламою і, надавши їй нову цінність, продемонструвати дієвість якісної реклами», — каже Деко, який досі керує своєю компанією разом із двома синами, Жаном-Франсуа та Жаном-Шарлем: «Нашим головним завданням була підтримка на міських вулицях чистоти та надання послуг, життєво необхідних городянам…»
Усім сьогоднішнім іменинникам дозвольте побажати добра та щастя. А вам, друзі мої, гарного дня. Як завжди, щиро ваш.