- 22:00 Маринована риба: незвичайний легкий рецепт
- 21:30 10 мільйонів доларів за підтримку Гарріс: мати Бейонсе прокоментувала чутки
- 21:00 Пральна машина забруднила білизну: що робити у таких випадках
- 20:34 Мав позивний «Браконьєр»: в бою на Донеччині поліг воїн-сирота
- 20:19 Ракам — важливі рішення, Скорпіонам — цікаві ідеї, Рибам — непередбачувані клопоти: гороскоп на неділю, 24 листопада
- 20:06 Заварні млинці на кефірі: за цим рецептом вийдуть смачними у кожної господині
- 19:53 Чемпіонат України з футболу, 14-й тур, 22—25 листопада: результати та відеоогляди матчів, турнірна таблиця
- 19:45 Будуть залякувати: військовий експерт про ядерну зброю росії
- 19:27 Змія любить «золото» та «срібло»: що потрібно і що не варто одягати на себе новорічну ніч
- 19:03 Усього одна помилка — і двигунові кінець: автоексперти попередили про поширену оману водіїв
- 18:22 «У мене ніколи не було ілюзій щодо путіна», — Меркель
- 18:12 Все про «тисячу Зеленського»: як, коли і де можна буде оформити та на що витратити нову виплату
Країна: Іспанія
Мануфактура: Lladro
Рік створення: 2015
Скульптор: Raul Rubio
Розмір: 52×19 cm
Із експозиції «Shvets Museum»
Просто обожнюю історії, подібні до цієї. Вони здатні не тільки мотивувати людей, які падають духом і втрачають надію на те, що ситуація зміниться на краще. Вони вкотре підтверджують старе перевірене правило: щастить тому, хто везе.
У молодісті Жан-Клод Деко заробляв на життя, розклеюючи оголошення на стінах будівель у Парижі. Його скромному заробітку настав кінець, коли місцева влада визнала це заняття незаконним. Саме в той момент і народилася краща ідея — ідея, що дозволяє йому продовжити розклеювати оголошення, але при цьому робити це так, щоб одночасно робити внесок у якість життя та облаштування міста.
Натхнення до Деко прийшло одним дощовим днем, коли він побачив наскрізь промоклих людей, які чекали на автобус. «Чому б не встановлювати автобусні зупинки безкоштовно в обмін на право розміщення на них реклами?» — подумав Деко. Він вирушив із цією пропозицією до мера Ліона і на диво швидко отримав дозвіл діяти. Той дощовий день тепер вважають днем заснування однієї з найбільших у світі компаній із встановлення вуличного обладнання. Вже за кілька років її дохід становив 1,4 мільярда доларів. І переважно це був прибуток від реклами.
Сьогодні вуличне обладнання компанії JCDecaux SA встановлено у десятках тисячах міст світу. На початку 1999 року вона придбала Havas Media Communication — Outdoor Advertising, найбільшу в Європі фірму з виробництва та встановлення рекламних щитів, розширивши свою присутність на 31 країну та більше, ніж на 11 тисяч міст.
З роками компанія розширила свої пропозиції у сфері вуличного обладнання від автобусних зупинок та кіосків до газетних стійок, дорожніх знаків, ліхтарних стовпів, урн для сміття, ослонів, інтерактивних інформаційних панелей та автоматичних громадських туалетів.
«Коли я створював першу автобусну зупинку з рекламою, що обійшлася для місцевої влади абсолютно безкоштовно, я хотів вирішити проблему старого обладнання; боротися з надмірною і абсолютно непривабливою рекламою і, надавши їй нову цінність, продемонструвати дієвість якісної реклами», — каже Деко, який досі керує своєю компанією разом із двома синами, Жаном-Франсуа та Жаном-Шарлем: «Нашим головним завданням була підтримка на міських вулицях чистоти та надання послуг, життєво необхідних городянам…»
Усім сьогоднішнім іменинникам дозвольте побажати добра та щастя. А вам, друзі мої, гарного дня. Як завжди, щиро ваш.
вологість:
тиск:
вітер: