ПОИСК
Клуб споживачів

«Вбивають наші автівки, як росіяни»: військовий обурився якістю пального

17:06 12 липня 2024
АЗС

Дешевий неякісний бензин — це пряма шкода та загроза двигуну автомобіля. Це підтверджують й негативні результати лабораторних досліджень «дешевого» пального, йдеться у сюжеті «Апостроф.TV» «Що приховує „дешеве“ пальне?».

Як зазначається у сюжеті, журналісти відібрали зразки пального на ТОП-найдешевших АЗС — «БРСМ-Нафта», «Мотто», «Люксвен» та у небрендованій «діжці». Куплені зразки було передано до «Випробувального центру паливно-мастильних матеріалів», який має державну акредитацію. Співробітники Центру не знали, звідки саме приїхало пальне на дослідження.

За словами експерта, після проведення дослідження, жоден із чотирьох зразків, які було задекларовано як А-95, не відповідає вимогам державного стандарту.

«Вони містять етанол у кількості більше 30 відсотків, окремі перевищують вимоги по вмісту бензолу і по вмісту сірки. Тобто, це бензини сумішеві, які зроблено не на серйозному НПЗ», — прокоментував директор випробувального центру паливно-мастильних матеріалів Микола Худолій.

РЕКЛАМА

На таку якість пального відреагував військовий Кирило Сазонов. Зокрема, він обурився, що поки українці донатять на купівлю та ремонт автівок бійцям, недоброчесні заправки ллють бодягу.

РЕКЛАМА

«Ох@@@и. Інших слів немає. Заправки „БРСМ-Нафта“ ллють бодягу в автівки. Нічого не стидаються. Нічого не бояться. Так, ніби на вулиці не 2024 рік й немає жодної війни. Або навпаки: тому що війна і хтось працює на боці ворога. Цією бодягою заливаються і волонтери, і наші корчі. Бо трохи дешевше. Якість у всіх однакова, говорили вони. Тільки ціна трохи нижча у декого. Але ніхєра», — сказав Сазонов у своєму відео зверненні.

Військовий наголосив, що висновки зробив на підставі даних акредитованої лабораторії, яка провела аналіз пального.

РЕКЛАМА

«У бензині БРСМ — сірки майже у чотири рази більше за норму, зашкалює об’єм бензолу та етанолу. У солярі — також забагато сірки та низька температура спалаху. Що це значить для авто: ремонт паливної системи, нагар та перегрів двигуна. У підсумку — дорогезний ремонт двигуна. За наші з вами гроші! Якщо авто на дизелі — високий ризик пожежі через низьку температуру спалаху пального», — повідомив Сазонов.

UPD. У «БРСМ-Нафта» відреагували на сюжет «Апостроф ТБ». Зокрема, там заявили, що ніхто не повідомив компанію про відбір таких проб.

580

Читайте нас у Facebook

РЕКЛАМА
Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів