ПОИСК
Книга рецептів

«Диво-пиріг» від Людмили Борщ: гості відмовилися від усіх смаколиків, коли спробували його

20:02 20 червня 2022
«Диво-пиріг» від Людмили Борщ: гості відмовилися від усіх частування, коли його спробували

На відміну від попередніх постів, фудблогер Людмила Борщ вирішила тимчасово «відмовитися» від улюблених кабачків, і поділилася рецептом десерту.

Справа в тому, що, за словами Людмили, вона нещодавно приймала гостей, і вирішила здивувати їх незвичайно диво-пирогом, «дуже ніжним та мега смачним».

Для його приготування блогер використовувала такий набір продуктів:

  • борошно 200 г.
  • яйця 4 шт.
  • цукор 180 г.
  • масло вершкове 200 г.
  • молоко 50мл.
  • какао 30 г.
  • розпушувач 2 ч. л.
  • апельсин 1шт.
  • сіль
  • цукрова пудра 100 г
  • лимонний сік — 2 ст. ложки.

Результат перевершив усі очікування — спробувавши пиріг, гості відмовилися від інших солодощів, звертаючись з проханням «дати їм ще тієї смакоти».

Тому Людмила дійшла висновку, що експеримент удався, і такий пиріг можна готувати ширшому колу людей.

Читайте також: Піца з кабачків на сковороді: швидкий рецепт від красуні-блогерки, яка пережила окупацію рашистів (відео)

«Такий десерт можна поставити не тільки на повсякденний, а й на святковий стіл. Дуже рекомендую приготувати цю неймовірно просту, але в той же час смачну випічку. Її незвичайний смак просто не передати словами. Обов'язково потрібно приготувати і скуштувати. Завдяки вдалому поєднанню продуктів це просто королівська випічка!» — рекомендує Людмила Борщ.

Якщо ж ви є прихильницею випічки з сезонними наповнювачами, зверніть увагу на рецепт сметанника з полуницею або пікантного пирога з ревенем.

186621

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2022 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.