- 17.06 23:59 Клубний чемпіонат світу-2025 з футболу: календар, результати та відеоогляди матчів, розклад телетрансляцій
- 17.06 22:26 Як їсти картоплю фрі в ресторані: знання етикету дозволить вам почуватися комфортно
- 17.06 21:59 Дивовижний пиріг без яєць та вершкового масла: рецепт відомої кулінарки простий у втіленні
- 17.06 21:29 «Припиніть це лайно!»: Джастін Бібер сильно розлютився під час зустрічі з папараці
- 17.06 21:00 Включіть у свій раціон: це найкращі трави для контролю високого рівня цукру в крові
- 17.06 20:34 «Аби всі були такі, як він, то вже давно була б перемога»: на Курщині загинув захисник з Вінниччини
- 17.06 20:08 Вареники з сиром на пару: порадуйте родину ситною вечерею
- 17.06 19:51 Застрелив дружину і наклав на себе руки: кривава сімейна драма розігралася на одній з вулиць Житомира
- 17.06 19:43 У ЗСУ «засвітився» рідкісний трофей з вдв рф: такого ще не траплялося
- 17.06 19:18 Україна зробила перший крок до реалізації угоди з США про видобуток корисних копалин
- 17.06 19:04 Це шо, моя жінка вагітна?: коханий відомої телеведучої відреагував на новину про дитину
- 17.06 19:03 Скорпіонам — «Самітник» та пошук відповідей, Водоліям — «Колісниця» та контроль над емоціями: Таро-прогноз на 18 червня
Так надійніше: чому в автомобілі з «автоматом» потрібно обов'язково користуватися «ручником»

Режим «паркінг» в автоматичних коробках передач блокує обертання вихідного валу за допомогою спеціального механізму, що складається з шестерні та «штирка». Цей механізм активується через селектор трансмісії у салоні машини. Коли ми переводимо селектор КПП положення «парковка», це змушує спеціальний штир заблокувати шестірню в коробці передач. Гальмо стоянки, або так зване «ручник», у свою чергу, безпосередньо гальмує колеса автомобіля, затискаючи гальмівні колодки. Виходячи з цього, стає очевидно, що ручне гальмо надійніше утримує автомобіль, пише uamotors.com.ua.
Це особливо важливо, коли машину припарковано на ухилі. Якщо за такої ситуації не використовувати ручне гальмо, то вага транспортного засобу утримуватиметься лише механізмом в АКПП, що може призвести до його поломки. Це означає, що протягом усього часу стоянки на механізм в АКПП буде діяти значне навантаження, що може призвести до його поломки.
Під час паркування дотримуйтесь такої послідовності: спочатку натисніть гальмо, після цього застосуйте ручне гальмо, потім відпустіть педаль гальма і, нарешті, перемістіть селектор трансмісії в режим «паркінг». Для початку руху дійте так: спочатку натисніть на гальмо, далі звільніть ручне гальмо, встановіть трансмісію в режим «D» (рух), відпустіть гальмо і приступайте до руху.
Як відзначають експерти журналу «За кермом», ручне гальмо є важливим елементом системи безпеки автомобіля. Ручник допомагає утримувати транспортний засіб на місці, навіть якщо відмовить АКПП. Тому водіям автомобілів з автоматичною КПП потрібно обов’язково використовувати ручне гальмо.
Раніше «ФАКТИ» писали, як навіть у сильний мороз уникнути зледеніння лобового скла автомобіля, а також, як можна подовжити «життя» шин автівки.
365Читайте нас у Facebook