- 19.04 22:25 Ніжний десерт без випічки та борошна: легко та смачно
- 19.04 22:01 Кохання почало згасати: популярний ведучий розповів про розлучення з блогеркою
- 19.04 21:32 Є важливим показником стану здоров'я: чому важливо контролювати окружність талії
- 19.04 21:18 Керівник Комітету з питань етики НАЗЯВО захищає докторську дисертацію у Словаччині: що відомо
- 19.04 21:05 Допомога військовим на оздоровлення: адвокат розповів, хто та як може її отримати
- 19.04 20:48 Родина Шумахера виставила за мільйони на аукціон унікальну колекцію легенди Формули-1
- 19.04 20:45 «Створення ажурної писанки — така тонка робота, що я затамовую подих під час різьблення», — майстриня Богуслава Юстина Голень
- 19.04 20:36 Дорога додому затягнулась на два роки: боєць з Черкащини поліг на Донеччині
- 19.04 20:34 «Це абсурдно, коли наші партнери бояться своєї сили»: Зеленський звернувся до міністрів оборони країн НАТО
- 19.04 20:18 Корисний лимонад з кульбаб: як приготувати весняний напій, що позитивно впливає на психіку
- 19.04 20:11 Людина Легенда. Сьогодні народився Валерій Баранов — багаторічний мер Бердянська
- 19.04 20:03 Через брак ППО в Україні росія отримує успіхи, хоч і повільні — аналітики
Країна: Іспанія
Мануфактура: Lladro
Рік створення: 1980
Скульптор: Juan Huerta
Розмір: 27×14 cm
Із експозиції «Shvets Museum»
Просто повчальна історія. Повчальна для тих, хто звик не опускати руки і боротися за виживання до кінця. Знаходячи нестандартні рішення і при цьому мріючи про найкращі часи. Та що там мріючи — наближаючи ці найкращі часи своїми ж зусиллями.
Звалювати важку роботу на новачків — звичайна практика багатьох компаній. Десь цю традицію називають ініціацією, десь — «дідівщиною». Але практикують її майже всі. Винятком не стала і відома американська фірма розсилок Джей Волтер Томпсон (JWT), куди у 1941 році прийшов на роботу молодий менеджер Джеймс Янг. Буквально у цей же час до компанії надійшла велика партія яблук, побитих морозом і покритих чорними цятками. Фрукти призначалися для розсилки замовникам. Але, побачивши, в якому вони стані, керівництво JWT жахнулося.
Менеджери спочатку хотіли залити яблука зеленим воском і відправити у такому вигляді. Але потім їх осяяла краща ідея — доручити реалізацію яблук новачкові. І що ви думаєте, недовго подумавши над цим завданням, Джеймс Янг вирішив не застосовувати жодної хімії, а взяв і відправив яблука замовникам у тому ж вигляді, щоправда, супроводивши посилки листом: «Зверніть увагу на ці плями. Вони вказують на те, що яблука вирощені в чистій гірській атмосфері при різких перепадах температур. Завдяки цьому яблука набувають характерної для них соковитості, цукристості та аромату». І додав (вже як би від себе): «Якщо виявиться, що все сказане нами не відповідає дійсності, ви можете надіслати весь товар назад».
Звісно, він ризикував. Але ризик був виправданий — жоден із замовників не повернув Джеймсу Янгу яблука. Більше того, майже всі замовлення на яблука наступного врожаю супроводжувалися припискою: «Надішліть, будь ласка, і цього разу яблука з цятками…»
Усім сьогоднішнім іменинникам дозвольте побажати добра та щастя. А вам, друзі мої, доброго дня. Як завжди, щиро ваш.