В Україні змінилися правила надання даних для пенсії: що з'явилося нового
В Україні з 15 липня набули чинності нові правила надання відомостей про трудову діяльність застрахованих осіб в електронній формі.
Про це повідомили у Пенсійному фонді.
За новими правилами, страхувальник або уповноважений представник може надавати відомості про місце роботи, кваліфікацію, заохочення, припинення трудових відносин, яких немає в реєстрі застрахованих осіб.
Щоб створити електронну трудову книгу, потрібно надати сканування копій документів.
Або ж в електронному кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду створити відповідний електронний запис, до якого додати скановані копії документів, на підставі яких створено запис.
Читайте також: Страховий стаж під час війни: у яких випадках його не зарахують
У фонді зазначили, що відомості про трудову діяльність працівника подаються лише один раз, а повторне подання можливе лише при усуненні неточних даних.
«Відомості про трудову діяльність застрахованої особи в електронній формі подаються у будь-який період протягом п'яти років з дня набрання чинності Законом України від 05 лютого 2021 року No 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», — йдеться у повідомленні.
Раніше у Пенсійному фонді розповіли, хто втратить право отримувати пенсію під час війни.
Читайте нас у Facebook