- 11:11 Деруни із «секретним» інгридієнтом: відірватися неможливо
- 10:46 Кабмін розширив перелік осіб, які мають право на пільгову оплату комуналки: хто у списку
- 10:23 Створюємо безпечний простір і працюємо над розвитком нашої громади у складні воєнні часи, — мер Білоусов
- 10:21 На захоплення Покровська путіну може не вистачити часу: експерти про те, як зміна влади у США вплине на війну в Україні
- 09:56 Будинок ексфутболіста «Арсенала» знищила страшна пожежа у Каліфорнії
- 09:31 Сотні обшуків одночасно: сьогодні поліція проводить масштабну спецоперацію по всій Україні
- 09:06 «Вчительська тисяча»: чому її отримають не всі освітяни та від чого залежить розмір доплати
- 08:41 Нічний «обмін» ударами дронів: у Києві «шахед» поцілив у багатоповерхівку, під Ростовом горить завод
- 08:12 Тельцям варто зосередитись на фінансових питаннях, а Терезам — на нових ідеях: гороскоп на 10 січня
- 09.01 22:26 У 2025-му знову в моді джинси зі стразами: з яким одягом їх краще носити
- 09.01 22:00 Легка закуска для тих, хто хоче пострункішати: готується за п’ять хвилин
- 09.01 21:52 Ігор Зотько зробив вагомий внесок в ініційований UNITED24 збір на морські дрони Sea Baby
Країна: Іспанія
Мануфактура: Lladro
Рік створення: 1983
Скульптор: Juan Huerta
Розмір: 14×12 cm
Із експозиції «Shvets Museum»
Якось професор університету зібрав в аудиторії студентів та запропонував їм взяти участь у незвичайному експерименті. Розділивши всіх на три групи, він так само на три групи розділив принесених помічниками мишей. І пояснив, що мишей розділили аж ніяк не випадково, а за ступенем їхньої кмітливості, встановленої під час попередніх спостережень. До першої групи увійшли найдурніші миші, до другої — звичайні й у третю — найрозвиненіші.
Результатом експерименту стали студентські нотатки, що містили спостереження за кожною з мишачих груп. Студенти сумлінно описали, як миші з першої групи у пошуках виходу з лабіринту поводилися безсистемно, тикалися то туди, то сюди, а ті, кому вихід вдавалося знайти, робили це абсолютно випадково. Звичайні миші з другої групи поводилися практично так само. Тільки, на думку студентів, робили це якось спокійніше та свідоміше. Миші ж із третьої групи привели студентів, що спостерігали за ними, у невимовний захват. За змістом записок створювалася картина рідкісної мишачої розсудливості. Миші цієї групи і вихід шукали системно, і знаходили його невипадково. А ті мишки, яким вихід знайти не вдавалося, були дуже близькі до успіху.
Лише прочитавши останню записку, професор пояснив справжній сенс проведеного експерименту. Виявляється, всі миші були однакові. І ніхто за ними раніше не спостерігав. І ніхто їх спеціально не відбирав. Хитрість полягала у завданні. І ця хитрість якраз і збила студентів з пантелику.
Розповівши цю історію 17 листопада, у Міжнародний День студентів, я вкотре хотів звернути вашу увагу на те, що ми всі залишаємося студентами. І ті, хто закінчив університет багато років тому, і ті, хто зовсім не здобував вищу освіту. Ми всі залишаємося студентами, щодня, щогодини осягаючи премудрості життя. І лише нам самим дано вирішувати, як правильно ставитися до того, що вкладається в наші вуха з усіх боків, вдень та вночі. Ми самі повинні ухвалювати рішення і робити висновки, слухаючи всіх, але прислухаючись насамперед до самих себе…
Усім сьогоднішнім іменинникам дозвольте побажати добра та щастя. А вам, друзі мої, гарного дня. Як завжди, щиро ваш.
вологість:
тиск:
вітер: