- 26.07 22:26 Дуже смачний суп із цвітної капусти: ніжний та ароматний
- 26.07 22:02 Дружина Віктора Павліка зізналася, чому артист вагається щодо народження другої дитини
- 26.07 21:33 Важливий процес: три найбільші переваги офлайн-шопінгу, про які ви не замислювалися
- 26.07 21:04 В Україні змінили умови надання відпустки при народженні дитини: адвокат пояснив нюанси
- 26.07 20:45 Завжди був готовий підставити плече: під Харковом загинув воїн з Хмельниччини
- 26.07 20:24 Дуже незвичайний салат з кабачками: вам точно сподобається ця бюджетна та корисна страва
- 26.07 20:14 Світло не вимкнуть до вечора: стало відомо, як 27 липня «знеструмлюватимуть» українців
- 26.07 20:04 Катастрофа: на ринку праці в Україні не вистачає понад чотири мільйони працівників
- 26.07 19:54 Як росіяни вбивали українських полонених у Оленівці у липні 2022 року: подробиці розслідування Associated Press
- 26.07 19:43 Секрети досвідчених городників: навіщо надягають целофанові пакети на зелені помідори на грядках
- 26.07 19:23 Частина військовозобов'язаних втратить право на відстрочку від мобілізації вже з 1 серпня: кого це стосується
- 26.07 19:12 Наказ Міносвіти, який позбавляв аспірантів-контрактників права на відстрочку від мобілізації, визнано незаконним
![КОШИК З КОШЕНЯТАМИ ТА КВІТАМИ](http://fakty.ua/photos2/article/38/96/389613w540zc0.jpg)
Країна: Іспанія
Мануфактура: Lladro
Рік створення: 1983
Скульптор: Juan Huerta
Розмір: 14×12 cm
Із експозиції «Shvets Museum»
Якось професор університету зібрав в аудиторії студентів та запропонував їм взяти участь у незвичайному експерименті. Розділивши всіх на три групи, він так само на три групи розділив принесених помічниками мишей. І пояснив, що мишей розділили аж ніяк не випадково, а за ступенем їхньої кмітливості, встановленої під час попередніх спостережень. До першої групи увійшли найдурніші миші, до другої — звичайні й у третю — найрозвиненіші.
Результатом експерименту стали студентські нотатки, що містили спостереження за кожною з мишачих груп. Студенти сумлінно описали, як миші з першої групи у пошуках виходу з лабіринту поводилися безсистемно, тикалися то туди, то сюди, а ті, кому вихід вдавалося знайти, робили це абсолютно випадково. Звичайні миші з другої групи поводилися практично так само. Тільки, на думку студентів, робили це якось спокійніше та свідоміше. Миші ж із третьої групи привели студентів, що спостерігали за ними, у невимовний захват. За змістом записок створювалася картина рідкісної мишачої розсудливості. Миші цієї групи і вихід шукали системно, і знаходили його невипадково. А ті мишки, яким вихід знайти не вдавалося, були дуже близькі до успіху.
Лише прочитавши останню записку, професор пояснив справжній сенс проведеного експерименту. Виявляється, всі миші були однакові. І ніхто за ними раніше не спостерігав. І ніхто їх спеціально не відбирав. Хитрість полягала у завданні. І ця хитрість якраз і збила студентів з пантелику.
Розповівши цю історію 17 листопада, у Міжнародний День студентів, я вкотре хотів звернути вашу увагу на те, що ми всі залишаємося студентами. І ті, хто закінчив університет багато років тому, і ті, хто зовсім не здобував вищу освіту. Ми всі залишаємося студентами, щодня, щогодини осягаючи премудрості життя. І лише нам самим дано вирішувати, як правильно ставитися до того, що вкладається в наші вуха з усіх боків, вдень та вночі. Ми самі повинні ухвалювати рішення і робити висновки, слухаючи всіх, але прислухаючись насамперед до самих себе…
Усім сьогоднішнім іменинникам дозвольте побажати добра та щастя. А вам, друзі мої, гарного дня. Як завжди, щиро ваш.