- 10:44 «Хтось втомився»: дружина Шовковського показала, з ким відпочивається чоловік після перемоги над «Чорноморцем»
- 10:33 Частина українців у 2025 році буде отримувати надбавку до пенсії у розмірі більше 2 тисяч грн: про кого йдеться (це не судді)
- 10:10 Винна Анджеліна Джолі: стало відомо, чому батьки Бреда Пітта вже 8 років не бачили внуків
- 09:41 Які слова подарувати Катеринам та Катрусям на честь їх ангела
- 09:38 Яскравий різдвяний салат з апельсином від Alina FooDee: майонез можна не додавати
- 09:15 «Гра проти своїх»: Веніславський розкритикував ідею нардепів розпустити ТЦК
- 08:44 Дівам — «Колесо Фортуни», Водоліям — «Смерть»: прогноз карт Таро на неділю, 24 листопада
- 08:23 Ворог атакував Київ з повітря: в КМВА назвали кількість збитих безпілотникв
- 07:50 Святу Катерину молили про вдалий шлюб, бо вважали покровителькою наречених та кохання: обряди та звичаї свята
- 07:07 В Україні назвали кращі пісні: які композиції посіли ТОП-позиції
- 06:54 24-е листопада: де чекати штормових вітрів, і що заборонено робити
- 23.11 22:26 Канделябри — тренд декору святкового столу: вже сьогодні варто продумати сервірування до Різдва
Країна: Іспанія
Мануфактура: Lladro
Рік створення: 1983
Скульптор: Juan Huerta
Розмір: 14×12 cm
Із експозиції «Shvets Museum»
Якось професор університету зібрав в аудиторії студентів та запропонував їм взяти участь у незвичайному експерименті. Розділивши всіх на три групи, він так само на три групи розділив принесених помічниками мишей. І пояснив, що мишей розділили аж ніяк не випадково, а за ступенем їхньої кмітливості, встановленої під час попередніх спостережень. До першої групи увійшли найдурніші миші, до другої — звичайні й у третю — найрозвиненіші.
Результатом експерименту стали студентські нотатки, що містили спостереження за кожною з мишачих груп. Студенти сумлінно описали, як миші з першої групи у пошуках виходу з лабіринту поводилися безсистемно, тикалися то туди, то сюди, а ті, кому вихід вдавалося знайти, робили це абсолютно випадково. Звичайні миші з другої групи поводилися практично так само. Тільки, на думку студентів, робили це якось спокійніше та свідоміше. Миші ж із третьої групи привели студентів, що спостерігали за ними, у невимовний захват. За змістом записок створювалася картина рідкісної мишачої розсудливості. Миші цієї групи і вихід шукали системно, і знаходили його невипадково. А ті мишки, яким вихід знайти не вдавалося, були дуже близькі до успіху.
Лише прочитавши останню записку, професор пояснив справжній сенс проведеного експерименту. Виявляється, всі миші були однакові. І ніхто за ними раніше не спостерігав. І ніхто їх спеціально не відбирав. Хитрість полягала у завданні. І ця хитрість якраз і збила студентів з пантелику.
Розповівши цю історію 17 листопада, у Міжнародний День студентів, я вкотре хотів звернути вашу увагу на те, що ми всі залишаємося студентами. І ті, хто закінчив університет багато років тому, і ті, хто зовсім не здобував вищу освіту. Ми всі залишаємося студентами, щодня, щогодини осягаючи премудрості життя. І лише нам самим дано вирішувати, як правильно ставитися до того, що вкладається в наші вуха з усіх боків, вдень та вночі. Ми самі повинні ухвалювати рішення і робити висновки, слухаючи всіх, але прислухаючись насамперед до самих себе…
Усім сьогоднішнім іменинникам дозвольте побажати добра та щастя. А вам, друзі мої, гарного дня. Як завжди, щиро ваш.
вологість:
тиск:
вітер: