- 00:07 Україна U21 прикро програла Данії на старті Євро-2025: відеоогляд матчу
- 12.06 22:27 Тест «Ресторанний етикет» від тренд-редакторки «ФАКТІВ» Ольги Сметанської
- 12.06 22:00 Незвичайний салат від кулінарки-гастроблогерки Марини Гармаш: смакує зі смаженою картоплею
- 12.06 21:30 Загадкова каблучка на пальці доньки Джолі та Пітта спровокувала чутки про можливі заручини
- 12.06 21:01 Найкращі овочі та фрукти від гіпертонії: обов’язково включіть їх до свого меню
- 12.06 20:45 «Квіткові натюрморти відновлюють нас, як сама природа», — колекціонерка фарфору Людмила Карпінська-Романюк
- 12.06 20:32 Рік рідні сподівались і чекали: на Вінниччині попрощалися з воїном, який прийняв останній бій на Донеччині
- 12.06 20:07 Кабачковий торт із зеленню: приготуйте за цим рецептом і не переживайте за свою талію
- 12.06 19:57 Дівам — «Закохані», Терезам — «Світ», а Тельцям — «Королева Пентаклів»: Таро-прогноз та поради карт на 13 червня
- 12.06 19:43 Не лише не додадуть, а й заберуть: кого з пенсіонерів і чому змусять повернути виплати
- 12.06 19:34 Зеленський назвав умову, коли «москва зазвучить миролюбно»
- 12.06 19:19 «Впевнений, що рф має план»: військовий оцінив загрозу наступу росії з білорусі

Країна: Іспанія
Мануфактура: Lladro
Рік створення: 1983
Скульптор: Juan Huerta
Розмір: 14×12 cm
Із експозиції «Shvets Museum»
Якось професор університету зібрав в аудиторії студентів та запропонував їм взяти участь у незвичайному експерименті. Розділивши всіх на три групи, він так само на три групи розділив принесених помічниками мишей. І пояснив, що мишей розділили аж ніяк не випадково, а за ступенем їхньої кмітливості, встановленої під час попередніх спостережень. До першої групи увійшли найдурніші миші, до другої — звичайні й у третю — найрозвиненіші.
Результатом експерименту стали студентські нотатки, що містили спостереження за кожною з мишачих груп. Студенти сумлінно описали, як миші з першої групи у пошуках виходу з лабіринту поводилися безсистемно, тикалися то туди, то сюди, а ті, кому вихід вдавалося знайти, робили це абсолютно випадково. Звичайні миші з другої групи поводилися практично так само. Тільки, на думку студентів, робили це якось спокійніше та свідоміше. Миші ж із третьої групи привели студентів, що спостерігали за ними, у невимовний захват. За змістом записок створювалася картина рідкісної мишачої розсудливості. Миші цієї групи і вихід шукали системно, і знаходили його невипадково. А ті мишки, яким вихід знайти не вдавалося, були дуже близькі до успіху.
Лише прочитавши останню записку, професор пояснив справжній сенс проведеного експерименту. Виявляється, всі миші були однакові. І ніхто за ними раніше не спостерігав. І ніхто їх спеціально не відбирав. Хитрість полягала у завданні. І ця хитрість якраз і збила студентів з пантелику.
Розповівши цю історію 17 листопада, у Міжнародний День студентів, я вкотре хотів звернути вашу увагу на те, що ми всі залишаємося студентами. І ті, хто закінчив університет багато років тому, і ті, хто зовсім не здобував вищу освіту. Ми всі залишаємося студентами, щодня, щогодини осягаючи премудрості життя. І лише нам самим дано вирішувати, як правильно ставитися до того, що вкладається в наші вуха з усіх боків, вдень та вночі. Ми самі повинні ухвалювати рішення і робити висновки, слухаючи всіх, але прислухаючись насамперед до самих себе…
Усім сьогоднішнім іменинникам дозвольте побажати добра та щастя. А вам, друзі мої, гарного дня. Як завжди, щиро ваш.