ПОИСК
Клуб споживачів

Тримайте язик за зубами: шість питань, на які не варто відповідати при купівлі автомобіля

16:46 28 липня 2024
Авто

Купівля автомобіля — це завжди виклик, зокрема через високу ціну помилки. Однак для багатьох великим випробуванням може стати вже сам процес бесіди з продавцем. Експерти GO виділили шість поширених запитань, на які в процесі підбору машини відповідати не варто.

«Наскільки добре ви розбираєтеся в автомобілях?»

Навіть якщо ви не знаєте нічого про машини, не говоріть про це продавцю — не ставте себе в невигідне становище. Продавець хоче отримати максимально можливу комісію. Щоб зробити це, він спробує взяти кермо влади у свої руки і провести вас через процес на своїх умовах, а не на ваших.

«Навіщо вам нова машина?»

РЕКЛАМА

Немає причин бути нахабним, але причина, з якої ви купуєте нову машину, не має значення для продавця/незнайомця. Розголошення особистої, професійної або фінансової інформації — або навіть мотиву — під час купівлі нового для вас автомобіля не є необхідним під час переговорів про продаж.

«Скільки ви готові платити щомісяця?»

РЕКЛАМА

Завжди слід визначати загальну вартість автомобіля, перш ніж починати обговорювати щомісячні платежі. Щойно ви починаєте говорити про щомісячний платіж, все стає заплутаним, тому що ви не знаєте, чи буде це платіж за 24, 36 або 60 місяців, і яка частина цієї суми включатиме процентні платежі, якби ви оформляли кредит через дилера.

«Який у вас кредитний рейтинг?»

РЕКЛАМА

Ваше фінансове становище не є справою дилера. Розкриття вашого поточного кредитного статусу мотивує продавця спрямувати вас до певних типів нових або старих автомобілів.

«Який початковий внесок ви можете собі дозволити?»

Знову ж таки, вам слід вирішити, яку машину ви хочете — і загальну ціну — перш ніж надавати окремі фінансові очікування продавцю автомобілів. Якщо вони знають ваш щомісячний бюджет або ліміт вашого початкового внеску, вони спробують максимізувати те, що вони можуть отримати від вас, що буде відрізнятися від того, що ви хочете дати.

«Ким ви працюєте?»

Продаж одного і того ж товару різним покупцям за різними цінами (залежно від їхньої готовності платити за товар) з метою максимізації прибутку називається ціновою дискримінацією, і всі автодилери використовують цей метод.

Як писали «ФАКТИ», раніше автоексперти назвали топ-5 автомобілів, які краще купувати не новими.

256

Читайте нас у Facebook

РЕКЛАМА
Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів