- 09:50 Помер чемпіон Європи, який увійшов до історії французького футболу
- 09:26 Частині українців можуть списати борги: про кого йдеться
- 08:56 Щонайменше 9 ворожих БпЛА атакували Запоріжжя: вибиті вікна в будинках, виникли пожежі
- 08:14 Тельцям категорично не можна сьогодні брехати, а Левам не варто розпочинати новий проєкт: гороскоп на 18 червня та інформація про сумісність у шлюбі від мольфара
- 08:07 Клубний чемпіонат світу-2025 з футболу: календар, результати та відеоогляди матчів, розклад телетрансляцій
- 17.06 22:26 Як їсти картоплю фрі в ресторані: знання етикету дозволить вам почуватися комфортно
- 17.06 21:59 Дивовижний пиріг без яєць та вершкового масла: рецепт відомої кулінарки простий у втіленні
- 17.06 21:29 «Припиніть це лайно!»: Джастін Бібер сильно розлютився під час зустрічі з папараці
- 17.06 21:00 Включіть у свій раціон: це найкращі трави для контролю високого рівня цукру в крові
- 17.06 20:34 «Аби всі були такі, як він, то вже давно була б перемога»: на Курщині загинув захисник з Вінниччини
- 17.06 20:08 Вареники з сиром на пару: порадуйте родину ситною вечерею
- 17.06 19:51 Застрелив дружину і наклав на себе руки: кривава сімейна драма розігралася на одній з вулиць Житомира
У МОЗ розповіли, що робити, якщо у вашому особистому кабінеті з'явилися фейкові дані

Останнім часом багато громадян стали скаржитися на те, що в системі «Helsi» вони знаходять «некоректні» візити до лікаря. В Міністерстві охорони здоров’я пояснили, як бути у такому випадку.
«Перш за все, хочемо нагадати, що „Helsi“ — це лише одна з багатьох інформаційних систем, яка допомагає з'єднувати лікарів з центральною базою даних Електронної системи охорони здоров'я. Саме через такі системи лікарі вносять дані про послуги, надані пацієнту, в ЕСОЗ. А пацієнти за допомогою них можуть відстежувати дані про своє здоровʼя. Більшість із записів, які пацієнти вважають „некоректними“ — насправді це прийоми, під час яких була внесена вакцинація, процедури або ж проходження медичної комісії тощо. Не плутайте їх з фейковими візитами. Звісно, у процесі роботи лікарів із системою дані про візити можуть з’явитися і помилково (ми ж пам'ятаємо, що людський фактор ніхто не скасовував), і можуть бути зловживанням зі сторони лікарів. За останнє є сувора відповідальність», — йдеться у повідомленні відомства.
Там зазначили, що НСЗУ аналізує кожен запис та виявляє невідповідності. За статистикою, близько 10% цільових записів знімаються з оплати.
«Лише за минулий рік було виявлено 16 670 записів-повторів на „первинці“ — це дозволило уникнути зайвих виплат на понад 5 млн гривень. Також було перевірено понад півмільйона записів про смерть пацієнта. Завдяки цьому кошти не були витрачені на послуги для „мертвих душ“. Це дозволило перерозподілити 158 млн гривень», — повідомили в міністерстві.
Алгоритм дій у разі, якщо ви помітили в особистому кабінеті фейковий візит:
- Подайте скаргу до Національної служби здоров'я за номером 16−77, або ж за посиланням. (https://service.e-health.gov.ua/gromadyanam)
- Або ж зверніться з письмовою скаргою безпосередньо до керівництва медзакладу, в якому зафіксовано візит.
«Ці дії допоможуть державі оперативніше реагувати та відправляти моніторингові групи до медзакладів, на які надходять численні скарги. Кожна скарга перевіряється та у випадку можливого порушення, в тому числі, передається в правоохоронні органи», — зазначили в МОЗ.
Раніше «ФАКТИ» писали про те, як українцю з інвалідністю підтвердити свій статус в умовах війни, а також про те, чи потрібне електронне направлення до приватного лікаря і які лікарі приймають взагалі без направлень.
2051Читайте нас у Facebook