ПОИСК
Клуб споживачів

Пандемія COVID-19: як маркетологи використовують психологію та точні науки

16:48 28 квітня 2021
Пандемія COVID-19: як маркетологи використовують психологію та точні науки
Аліна Дронова, спеціально для «ФАКТІВ»

В епоху коронакризи світового масштабу онлайн-майданчики довели свою важливість на ринку. Ми почали частіше купувати одяг онлайн і замовляти доставку продуктів додому. Звичний спосіб життя перенісся у віртуальну реальність. Це стало єдиним шансом вижити для власників малого та середнього бізнесу — перевести компанії на роботу онлайн. Проте з цим впоралась лише частина підприємців, решта ж або не створили простір для роботи в Інтернеті, або не працювали задля впізнаваності бренду.

За статистикою, 33% підприємців у сфері малого бізнесу втратили значну частину доходу за період глобальної пандемії. При цьому 14% заявили про стабільну виручку або й зростання доходу. Цій різниці є очевидні та приховані причини. Одним з аспектів, що спричинив такі збитки, стало неякісне відношення до реклами свого онлайн-майданчику та, відповідно, низький рівень популярності бренду. Саме тому пандемія стала «золотим» часом для маркетологів і таргетологів, до яких бізнесмени регулярно звертались за послугами налаштування реклами.

Молодий український учений Ігор Івіцький, який поєднує точні науки з дослідженням цифрового маркетингу, розповів про нову методику налаштування реклами.

«Я розробив нову методику налаштування реклами у Google Ads. Випробування проходило на більш ніж ста рекламних акаунтах бізнесів з грудня 2020 по лютий 2021 та продемонструвало середній ріст ефективності реклами у 4 рази за 3 місяці», — ділиться результатами роботи Ігор Івіцький.

Він вирішив підійти до питання реклами з боку психології і при застосуванні методики демонструвати її навіть тим користувачам, які ще не усвідомили необхідність у рекламованому продукті. До речі, цей тренд стає все більш помітним: маркетологи починають поступово відмовлятись від будування стандартних стратегій і відкривають нові грані Google Ads.

Щодо згаданого ноу-хау Івіцького, то у ньому максимально використовується сила штучного інтелекту Google. Його методика, як пояснив Ігор, заснована на комбінації тонких ручних коригувань та стратегій автоматизації.

«Тобто після роботи зі статистикою та аналізу поведінки існуючих покупців вам показують не конкретну рекламу того, що ви шукали, а різні схожі товари чи ресурси, які можуть зацікавити. Такий метод тестували на рекламі інтернет-магазинів, онлайн-курсів, B2B сфері, SAAS продуктів, локальному бізнесі тощо. І це дало позитивні результати, що доводить важливість людського чинника і застосування інноваційних підходів у роботі з „іменем“ бренду», — говорить він.

За його словами, хоч пандемія і змінила ринок у цілому й атакувала малий та середній бізнес, шляхи розвитку завжди можна знайти.

«Тренди та новинки поступово стають ключовим вектором у роботі маркетологів, що робить їх співпрацю з підприємцями більш результативною. Тому подолання кризи — не за горами, головне підібрати вдалі інноваційні рішення», — підкреслив науковець.

СПРАВКА: Ігор Івіцький: доцент КПІ, автор понад 200 наукових публікацій та патентів. Окрім наукової діяльності, займається дослідженням питань просування, маркетингу та реклами. Сертифікований Google Partner з 2019 р. Походить з сім’ї викладачів: батько — учений-метролог та автор тенісної енциклопедії онлайн, мати — тренерка та викладачка лікувальної фізкультури; дідусь — народний артист України Івіцький Ростислав Георгійович.

368

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.